تازه های سایت

کد مطلب: 36252
14. آذر 1397 - 11:46
مسئول حوزه بسیج دانشجویی نهاوند از برگزاری مسابقه عکاسی با موبایل ویژه دانشجویان و دانش آموزان هم‌زمان با برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهدا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، روح‌الله سوری عصر سه شنبه در نشست خبری هماهنگی استقبال از شهدای گمنام در نهاوند گفت: پیکر دو شهید گمنام که به‌تازگی از مناطق عملیاتی والفجر ۸ در جزیره بوتری و عملیات رمضان در شرق بصره تفحص شده اند با حضور مردم نهاوند تشییع می شود.

وی با اشاره به اینکه این شهدا ۱۹ و ۲۱ ساله هستند، گفت: در این راستا برنامه‌های فرهنگی مناسبی با همکاری بسیج دانشجویی تدارک دیده‌شده است.

مسئول حوزه بسیج دانشجوی نهاوند گفت: مسابقه عکاسی با موبایل و دل نوشته ویژه دانشجویان و دانش آموزان در حاشیه برگزاری مراسم تشییع پیکر شهدا تدارک دیده‌شده است.

سوری با اشاره به هدف از برگزاری این مسابقه، گفت: مستندسازان و عکاسان هر یک زاویه‌ای را می‌بینند اما با این اقدام می‌توان زوایای مختلف این مراسم باشکوه را از لنز دوربین‌ها دید

وی بابیان اینکه مراسم استقبال از دو شهید گمنام چهارشنبه ۱۴ آذرماه از میدان بسیج نهاوند به سمت سپاه ناحیه نهاوند انجام خواهد شد، با اشاره به برگزاری مراسم وداع و شبی با شهدا در مسجد شهید حیدری در چهارشنبه شب ۱۴ آذر و همچنین ساعت ۲۱ همین شب در محل هیئت فاطمیون، گفت: حضور اقشار مختلف مردم در این مراسم آزاد است و با برنامه ریزی هایی که از سوی ستاد اسقبال انجام شده برنامه های فرهنگی خوبی اجرا خواهد شد.

وی گفت: روز پنجشنبه پیکر این دو شهید که از شهدای تازه تفحص شده دوران جنگ تحمیلی هستند از مسجد شهید حیدری تا میدان امام خمینی(ره) تشییع و در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نهاوند به خاک سپرده می شوند.

دیدگاه شما