تازه های سایت

کد مطلب: 36245
13. آذر 1397 - 8:56
فرماندار نهاوند از اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت آسفالت معابر روستای زرامین سفلی نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در بازدید از روستای زرامین سفلی از توابع بخش زرین دشت در جمع اهالی این روستا اظهار کرد: حضور مسئولان در میان مردم  یک وظیفه است که باید به نحو احسن به انجام برسد.

ناصری بیان کرد: هر چند نمی توانیم تمامی مشکلات را برطرف کنیم ، اما از هیچ کوششی در رفع مشکلات مردم دریغ نکرده و توجه و رسیدگی به مشکلات و کمبودهای مردم را وظیفه خود می دانیم.

وی افزود: مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت آسفالت کوچه منتهی به گلزار شهدای روستای زرامین سفلی به شرط تعریض معبر برای ابتدای سال آینده در نظر گرفته می شود.
فرماندار نهاوند اظهار کرد: جابجایی تیرهای برق واقع درمعابر، تسطیح محوطه مدرسه ابتدایی ۱۳ آبان روستا و تقویت اینترنت از مطالبات اصلی مردم این روستا است که نسبت به رفع آنها اقدام می شود.

روستای سردوران

مرادناصری همچنین در جمع مردم روستای سردوران بخش زرین دشت، گفت: از مردم درخواست می کنیم جهت توسعه روستا با مشارکت در طرح های هادی و بهسازی به عمران و آبادانی روستای خود کمک کنند.

ناصری از اداره برق خواست نسبت به جابجایی تیرهای برق واقع در معبر اقدام کند و شرکت مخابرات نسبت به تقویت اینترنت روستای سردوران تمهیدات لازم را  انجام دهد.

وی در پایان گفت: اجرای آسفالت خیابان اصلی روستا توسط بنیاد مسکن و دهیاری روستا در دستور کار قرار دارد.

دیدگاه شما