تازه های سایت

کد مطلب: 36239
12. آذر 1397 - 3:30
فرمانده سپاه نهاوند برنامه های استقبال، تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام را در نهاوند تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ کامران کریمی در جلسه هماهنگی تشییع دو شهید گمنام در شهرستان نهاوند اظهار کرد:  پیرو رایزنی های صورت گرفته و برنامه ریزی های قبلی مراسم استقبال از دو شهید گمنام چهارشنبه ۱۴ آذرماه از میدان بسیج نهاوند به سمت سپاه ناحیه نهاوند انجام خواهد شد.

کریمی گفت:استقبال این شهدا ابتدا در ۴روستای رودباری، شهرک سلگی، هادی آباد و موسی آباد در بخش خزل از ساعت ۹صبح آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه در روستای توانه و دهفول و شهر برزول نیز زحث استقبال را خواهیم داشت، افزود: تا ساعت ۱۵:۳۰ از میدان بسیج تا سپاه ناحیه استقبال از این ۲شهید گمنام نیز انجام خواهد شد.

وی گفت: همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد شهید حیدری با مراسم شبی وداع با شهدا برگزار خواهد شد.

کریمی بیان کرد: روز پنج شنبه ساعت ۹ مراسم تشییع از مسجد جوانان با حضور نیروهای نظامی و انتظامی به سمت میدان امام(ره) و به سمت دانشگاه و مراسم تشییع را خواهیم داشت.

وی با اشاره به برگزاری مراسم وداع و شبی با شهدا در مسجد شهید حیدری در شب چهارشنبه ۱۴ آذر و همچنین ساعت ۲۱ همان شب در محل هیئت فاطمیون، گفت: حضور اقشار مختلف مردم در این مراسم آزاد است و با برنامه ریزی هایی که از سوی ستاد اسقبال انجام شده برنامه های فرهنگی خوبی اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از تدفین این دو شهید گمنام در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی نهاوند خبر داد و گفت: روز پنجشنبه این دو شهید که از شهدای تازه تفحص شده دوران جنگ تحمیلی هستند از مسجد شهید حیدری تا میدان امام خمینی(ره) تشییع و برای در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نهاوند به خاک سپرده می شوند.

دیدگاه شما