تازه های سایت

کد مطلب: 36233
9. آذر 1397 - 16:23
امام جمعه نهاوند گفت: متاسفانه امروزه بچه‌های معصوم ما در فضای مجازی و شبکه‌های مسموم ماهواره به حال خود رها شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی‌نیا در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند که در محل مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) نهاوند برگزار شد، اظهار داشت: امروز دشمنان انقلاب با حربه فحشاء و منکرات به میدان آمده‌اند و نسل جوان و نوجوان ما در خطر این حربه دشمنان قرار گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: همچنین امروزه بچه‌های معصوم ما در فضای مجازی و شبکه‌های مسموم ماهواره به حال خود رها شده‌اند و همین امر باعث شده است که آن‌ها به نماز علاقه‌مند نباشند و از والدینشان حرف شنوی نداشته باشند.

مغیثی‌نیا با اشاره به اهمیت نماز اول وقت، افزود: پیامبر اکرم(ص) فرموده‌اند «به شفاعت ما نمی‌رسد کسی که نماز را سبک بشمارد»، و هر کسی که در دنیا اهل نماز باشد قطعا از فحشا و منکرات در امان خواهد بود.

وی عنوان کرد: فرهنگ دینی باید فرهنگ عمومی جامعه شود و مسائلی مانند نماز، امربه معروف و نهی از منکر، حجاب، عفت، نظم در کارها و غیره باید در جامعه رواج داده شود.

امام جمعه نهاوند بیان کرد: ما مسئولین که جلسات شورای فرهنگ عمومی را برگزار می‌کنیم مصوبه تصویب می‌کنیم اما متاسفانه خودمان به آن عمل نمی‌کنیم.

مغیثی‌نیا تاکید کرد: ما خودمان به عنوان مسئولینی که دغدغه فرهنگ عمومی را داریم اگر خودمان حرف بزنیم و پایبند نباشیم برگزاری این جلسات تاثیرگذار نخواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت نیروی بسیج در انقلاب اسلامی ایران، گفت: نیروی بسیجی یعنی کسانی که بدون سروصدا و ادعا انگیزه حمایت از دین خدا را دارند و هنر امام خمینی(ره) این بود که نیروی بسیج را به میدان آورد.

مغیثی‌نیا اظهار داشت: هنگامی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تشکیل شد امام کلمه ایران را از این عنوان خط زدند و فرمودند سپاه پاسداران باید وسیع‌تر از ایران تشکیل شود.

وی تصریح کرد: امام راحل در آن زمان افق‌های بلندتری می‌دیدند و این نیروی بسیج است در طول برهه‌های مختلف انقلاب مانند فتنه گروهک‌ها، هشت سال دفاع مقدس، فتنه‌های سال‌های 77، 88، 96 و فتنه‌های آینده را خنثی خواهند کرد.

مغیثی‌نیا افزود: در حال حاضر نیز هسته‌های بسیج مقاومت در کشورهای مختلف دنیا شکل گرفته و اگر این هسته‌های بسیج در نقاط مختلف دنیا تشکیل شود قطعا می‌توانند تا پیروزی نهایی با عوامل استکبار و استکبار جهانی مقابله کنند.

انتهای پیام/ش

دیدگاه شما