تازه های سایت

کد مطلب: 36226
8. آذر 1397 - 8:27
فرماندار نهاوند گفت: با تعطیلی برگزاری جلسات در ساعات اداری طی ۸ ماه گذشته مردم نهاوند هنگام مراجعه به ادارات مختلف، جمله "مدیر در جلسه است" را نمی شوند و آن را فراموش کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مراد ناصری در جلسه شورای اداری شهرستان نهاوند که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند برگزار شد اظهار کرد: روزهای یک شنبه هر هفته به صورت ثابت به روستا گردی اختصاص دارد، روزهای دوشنبه ملاقات عمومی و روزهای سه شنبه نوبت محله گردی فرماندار است تا مردم بدون هیچ واسطه و سختی مشکلات و کمبودها را بیان کنند. 

ناصری افزود: روستاگردی و بازدید از محلات مختلف نهاوند تشریفاتی نبوده و سعی کرده ایم در هر روستا و هرمحله ای که حضور پیدا می کنیم ، با هدف پیگیری مشکلات و انجام قسمتی از مطالبات اهالی آن منطقه باشد.

وی اشتغال و رفع بیکاری جوانان را از اولویت های مهم کاری خود عنوان کرد و افزود: با تلاش دستگاه های مختلف و بانکها توانستیم رتبه اول جذب تسهیلات اشتغال زایی روستایی را در استان همدان کسب کنیم.

فرماندار نهاونداظهار کرد: وضعیت جاده های نهاوند که اصلاح و ساماندهی آنها مطالبه و دغدغه برحق مردم شهرستان نهاوند است به صورت جدی در دستور کار قرار دارد و تا رسیدن به وضعیت مطلوب این موضوع پیگیری می شود.

دیدگاه شما