تازه های سایت

کد مطلب: 36207
5. آذر 1397 - 13:05
به مناسبت ۵ آذر سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین به‌فرمان امام خمینی (ره) اجتماع باشکوه 4 هزارنفری بسیجیان شهرستان نهاوند در استادیوم علیمرادیان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، هم‌زمان با 5 آذر سالروز تشکیل نهاد انقلابی سازمان بسیج مستضعفین به‌فرمان امام راحل بسیجیان شهرستان نهاوند در مراسم باشکوهی اجتماع 4 هزارنفری را در استادیوم علیمرادیان برگزار کردند.

این مراسم با حضور پرشور بسیجیان، مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و با سخنرانی سردار میرزایی از فرماندهان دوران دفاع مقدس برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی امام‌جمعه نهاوند در این مراسم بسیج را شجره طیبه‌ای عنوان کرد که به امید مظلومان و به خاری در چشم دشمنان تبدیل‌شده است.

وی افزود: امروز به برکت ترویج تفکر بسیجی در منطقه، آمریکایی‌ها شکست‌های سختی از محور مقاومت خورده‌اند و از این به بعد هم شکست می‌خورند.

امام‌جمعه نهاوند اظهار داشت: اگر می‌بینید دشمنان از دست بسیج عصبانی هستند به همین دلیل است که بسیجیان در هرکجا که لازم باشد به‌صورت داوطلبانه حاضر می‌شوند و نمی‌گذارند نقشه‌های دشمنان اجرا شود.

وی بابیان اینکه مهم‌ترین شاخصه بسیجیان ولایتمداری است؛ گفت: امروز رمز پیروزی ملت ایران بر دشمنان حفظ وحدت و تبعیت از مقام معظم رهبری است همان‌طور که در دفاع مقدس بسیجیان از حضرت امام خمینی (ره) پیروی کردند و در دفاع مقدس پیروز شدیم.

در ادامه این مراسم برنامه‌هایی مانند اجرای گروه سرود بسیج دانش‌آموزی، مولودی‌خوانی و حرکات ورزشی ورزمی توسط بسیجیان ورزشکار انجام شد که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

 

دیدگاه شما