تازه های سایت

کد مطلب: 36202
4. آذر 1397 - 12:28
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: وقوع دو حادثه دردناک تصادف در نهاوند طی کمتر از 24 ساعت 7 کشته و 5 زخمی برجای گذاشت.

مومنعلی دارابی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: وقوع دو فقره تصادف درمحورهای شهرستان نهاوند در 24 ساعت گذشته متأسفانه 7 کشته و ۵ مجروح برجای گذاشته است.

وی اظهار داشت: با توجه به بارش‌های روز گذشته و لغزندگی سطح جاده‌ها احتمال بروز حادثه در این روزها بیشتر است که رانندگان باید احتیاط کنند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند در تشریح این حوادث گفت: در حادثه هولناک تصادف پژو و تریلی متأسفانه همه سرنشینان پژو در دم کشته شدند.
وی بیان داشت: در این حادثه هولناک که در جاده نهاوند به فیروزان رخ داد متأسفانه هر 6 سرنشین خودروی پژو در دم کشته شدند.

دارابی گفت: این حادثه در محدوده روستای دهقان آباد چولک نهاوند بین یک دستگاه پژو با تریلی رخ داد که در این سانحه دو کد آمبولانس فوریت‌های پزشکی به‌موقع درصحنه حادثه حاضر شدند که متأسفانه به علت شدت تصادف هر 6 سرنشین پژو فوت شدند.

وی بیان داشت: باوجود شدت بارش‌ها و با تلاش چندساعته عوامل امدادی دو خودرو رهاسازی شدند و فوت‌شدگان نیز به سردخانه منتقل شدند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند در مورد حادثه مرگبار رانندگی دیگر در نهاوند گفت: در این حادثه که در جاده کمربندی نهاوند به بروجرد و مقابل دانشگاه دولتی نهاوند اتفاق افتاده بود یک دستگاه پژو به علت واژگونی از روی پل سقوط کرده بود.

وی ادامه داد: بعد از گزارش این حادثه در ۶ دقیقه دو کد فوریت‌های پزشکی شهرستان نهاوند درصحنه تصادف حضور یافتند که بعد از عملیات امداد و احیا مصدومان متأسفانه یک نفر از مصدومان به علت شدت جراحت فوت شد و دیگر مجروحین به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما