تازه های سایت

کد مطلب: 36197
3. آذر 1397 - 8:14
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: پیمانکار جدید پروژه سد گرین انتخاب شده و این پروژه به زودی مجددا شروع به کار می‌کند

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام‌نیا در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی کارخانه پنج هزار تنی تولید قند و‌ شکر نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: پیمانکار جدید سد گرین انتخاب شده است و اکنون پیمانکار در حال تجهیز کارگاه این پروژه است و عملیات اجرایی این پروژه به زودی آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: پروژه کارخانه تولید قند و شکر از پروژه‌های مهم نهاوند است و این پروژه در معیشت مردم شهرستان خصوصا کشاورزان تاثیرگذار است و‌ امیدواریم که این پروژه ظرف مدت دو ‌سال آینده به بهره‌برداری برسد.

بهرام‌نیا افزود: سال گذشته چهار هزار هکتار از اراضی شهرستان به زیر کشت چغندرقند رفت و محصول چغندرقند شهرستان تا نزدیک فرودین ماه در کنار جاده‌ها دپو و پلاسیده شد و همین امر باعث متضرر شدن کشاورزان شهرستان شد.

وی عنوان کرد: امسال سه هزار و دویست هکتار از اراضی شهرستان به زیر کشت چغندرقند رفته است و با تلاش و همت مسئولان جهاد کشاورزی شرایطی فراهم شده که کشاورزان محصول خود را بدون واسطه و با مدیریت زمان و به موقع به کارخانه‌جات تولید قند کشور تحویل دهند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس بیان کرد: با تو‌جه به پتانسیل و‌ میزان قابل توجه کشت چغندرقند در شهرستان احداث کارخانه تولید قند و شکر در شهرستان لازم و ضروری بود که امیدورایم هرچه سریعتر این کارخانه به بهره‌برداری برسد و مشکلات کشاورزان شهرستان نیز مرتفع شد.

بهرام‌نیا با اشاره به تاسیس ایستگاه جدید راه‌آهن در شهرک شهید حیدری نهاوند، گفت: کارهای مقدماتی پروژه احداث ایستگاه جدید راه‌آهن نهاوند انجام شده است و به زودی این پروژه در شهرک شهید حیدری کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با اشاره به انبار نفت جهان‌آباد که مدت‌ها بلااستفاده به حال خود رها شده بود، افزود: بلااستفاده ماندن انبار نفت جهان‌آباد دغدغه مردم نهاوند خصوصا امام جمعه نهاوند بود که با تلاش‌هایی که در این زمینه انجام شد این مکان به جهاد کشاورزی واگذار شده است و به زودی از این مکان به عنوان مخازن روغن استفاده می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما