تازه های سایت

کد مطلب: 36196
3. آذر 1397 - 8:08
رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای نهاوند با اشاره به بارش شدید برف در گردنه گاماسیاب نهاوند از رانندگان درخواست کرد با همراه داشتن زنجیر چرخ از این محور عبور کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمد موسی مومنی در گفت‌و‌گو با خبرنگارما، با بیان اینکه بارش باران از امروز در شهرستان نهاوند آغاز شده است و همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: در محورهای کوهستانی و مرتفع نهاوند مانند محور نهاوند به نورآباد و گردنه گاماسیاب بارش برف از عصر دیروز شروع شده و ادامه دارد.

وی با تأکید بر اینکه بارش برف در محورهای ذکر شده باعث کندی تردد شده است، گفت: با توجه به بارش شدید برف در این‌محورها و کاهش دید، لازم است که رانندگان حتماً زنجیر چرخ و وسایل و تجهیزات گرم به همراه داشته باشند.

رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای نهاوند بیان کرد: با توجه به اینکه بارش برف امروز اولین برف پاییزی بوده و تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است؛ اکیپ‌های راهداری در این محور و راهدارخانه گرین مستقر هستند.

وی افزود: با تلاش اکیپ‌های راهداری، عملیات برفروبی و نمک پاشی در گردنه گاماسیاب در حال انجام است.

مومنی تصریح کرد: هم اکنون تردد در این محور در جریان است و عملیات برفروبی با ۳ دستگاه ماشین برفروبی در حال انجام است.

وی در پایان یادآور شد: رانندگانی که قصد دارند از این گردنه عبور کنند با توجه به لغزندگی جاده، ضمن همراه داشتن وسایل مورد نیاز، احتیاط کنند.

 

دیدگاه شما