تازه های سایت

کد مطلب: 36178
28. آبان 1397 - 15:01
رئیس اداره ورزش نهاوند، گفت: کشتی‌گیر نهاوندی به علت ضرب خوردگی و پارگی پیشانی بستری‌شده و این موضوع ارتباطی با ادعای وجود قارچ در سالن کشتی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مهرداد سعدی نژاد با اعلام این خبر گفت: متأسفانه طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر وجود قارچ در سالن کشتی نهاوند در رسانه‌ها منتشر شد که متأسفانه این موضوع صحت ندارد.

وی بابیان اینکه خانه کشتی شهرستان نهاوند به‌صورت ماهانه توسط کارشناسان مربوط گندزدایی می‌شود، گفت: در حال حاضر شهرستان نهاوند دارای 9 مربی رسمی فعال در رشته کشتی دارد و همه این عزیزان به همراه اعضای تیم آن‌ها در این سالن فعالیت دارند.

رئیس اداره ورزش نهاوند با اشاره به اینکه با تمامی مربی‌های به‌صورت تلفنی و چهره به چهره صحبت شده و درخواست داشته تا در صورت وجود موردی از ابتلا به قارچ اطلاع دهند، گفت: این 9 مربی وجود قارچ طی 5 ماه گذشته را بی‌اساس خواندند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر مکاتباتی با شبکه بهداشت صورت گرفته تا جهت بررسی موضوع و نمونه برداری در محل حاضر شوند اما آنچه گزارش موثق و رسمی بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان در خصوص علت بستری«شاهین فاطمی» کشتی‌گیر نهاوندی به‌صورت کتبی اعلام‌شده است ضرب خوردگی و پارگی پیشانی بوده و علامت و نشانه‌ای از قارچ مشاهده نشده است.

علی صفاری مربی فعال حوزه کشتی نهاوند نیز گفت: درگذشته در سالن کشتی نهاوند قارچ وجود داشت اما طی چند ماه اخیر هیچ‌گونه مشکلی از طرف کشتی گیران و بنده مشاهده نشده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما