تازه های سایت

کد مطلب: 36148
20. آبان 1397 - 8:33
فرمانده انتظامي استان همدان خبر داد
دستگيري سارقان داخل خودرو با 20 فقره سرقت در نهاوند
فرمانده انتظامي استان همدان از دستگيري سارقان حرفه‌اي داخل خودرو با 20 فقره سرقت توسط مأموران پليس آگاهي شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح ظهر امروز در جمع خبرنگاران از دستگيري سارقان داخل خودرو توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان نهاوند خبر داد و اظهار کرد: در پي وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان و اهميت شناسايي و دستگيري سارقان، تيم ويژه‌اي از مأموران پليس آگاهي شهرستان تشكيل و تحقيقات پيرامون دستگيري سارقان در دستور كار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با انجام تحقیقات و شگردهای پلیسی، 2 نفر به هويت‌هاي معلوم شناسایی شدند، گفت: این افراد به صورت باندي اقدام به سرقت محتويات و قطعات خودرو مي‌کردند.

فرمانده انتظامي استان همدانبیان کرد: اكيپي از مأموران پليس آگاهي شهرستان یکی از سارقان را در سطح شهر دستگير و متهم ديگر و هم‌دست او نیز با هماهنگي مقام قضايي در مخفيگاه دستگير و به پليس آگاهي منتقل شدند.

وی افزود: در تحقیقات و بازجویی‌های تخصصی، متهمان به 20 فقره سرقت قطعات و محتويات داخل خودرو در مناطق مختلف شهرستان اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار کامرانی‌صالح در پایان تصریح کرد: شهروندان اقدامات لازم برای پيشگيري از ارتکاب جرم در محل کسب و منزل را به کار گرفته و با رعايت توصيه‌ها و هشدارهاي پليسي هر گونه موارد مشکوک را بلافاصله با پليس 110 در ميان بگذارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما