تازه های سایت

کد مطلب: 36119
12. آبان 1397 - 8:58
مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند
13 آبان سند استکبارستیزی ملت ایران است
مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان یکی از مهم‌ترین اتفاقات تاریخ انقلاب است که نشان داد ملت ایران استکبارستیز هستند.

به گزارش پایگاه خبری گرو،علیرضا غلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: دانش آموزان در روز 13 آبان دوشادوش سایر اقشار حضور گسترده‌ای در مراسم این روز خواهند داشت.

وی اظهار داشت: روز 13 آبان به‌عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی هرساله به عرصه حضور دانش آموزان و مردم ایران اسلامی در مقابل سیاست‌های استکبار جهانی و آمریکا تبدیل‌شده است.

مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند افزود: دانش آموزان در این روز برنامه‌ها را اجرا خواهند کرد و به یاری خدا راهپیمایی امسال بسیار پرشورتر برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: دشمن تمام تلاش خود را می‌کند تا نسل جوان و در این راهپیمایی حضور کمرنگی داشته باشند ولی جوانان آگاه و با بصیرت ما هرساله در روز 13 آبان جواب تهدیدهای آمریکایی‌ها را می‌دهند.

غلامی گفت: ملت ایران اسلامی در طول سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی همیشه نشان دادند از آرمان‌های امام خمینی (ره) و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

وی اظهار داشت: در روز 13 آبان دانشجویان رویدادهای مهمی اتفاق افتاد که باید برای نسل جوان تبیین و بازگویی شود.

مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند افزود: مردم ایران اسلامی در روز 13 آبان امسال نیز آمریکایی‌ها را ناامید می‌کنند و بازهم دشمنان از دست ملت ایران سیلی خواهند خورد.

وی در پایان گفت: در روز 13 آبان برنامه‌های خوبی ازجمله اجرای سرود و قرائت بیانیه پایانی توسط دانش آموزان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما