تازه های سایت

کد مطلب: 36116
11. آبان 1397 - 14:12
مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند گفت: دشمن در تلاش است که راهپیمایی امسال کمرنگ برگزار شود، اما به فضل خدا راهپیمایی ۱۳ آبان امسال پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علیرضا غلامی در جلسه هماهنگی مراسم ۱۳ آبان که با حضور مدیران مدارس سطح شهر برگزار شد، اظهار داشت: دشمن در تلاش است که راهپیمایی امسال کمرنگ برگزار شود، اما به فضل خدا راهپیمایی ۱۳ آبان امسال پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی ۱۳ آبان امسال از اهمیت خاصی برخوردار است، از مدیران خواست که با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌هایی که با دانش‌آموزان و سایر عوامل مدرسه انجام می‌دهند، راهپیمایی امسال بسیار باشکوه و دشمن‌شکن باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند افزود: ۱۳ آبان ماه در تاریخ جمهوری اسلامی روز بسیار مهمی بوده و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در این روز انجام شده است.

وی بیان داشت: این روز برای دشمنان ما یادآور خاطره‌های تلخی است چراکه در این روز از ملت ایران سیلی خورده‌اند.

غلامی تصریح کرد: در این روز تاریخی، برگی زرین بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی افزوده خواهد شد و دشمنان ما خواهند فهمید که نه با سلاح تحریم و نه با هیچ سلاح دیگری قادر نخواهند بود ملت ایران را به زانو در بیاورند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما