تازه های سایت

کد مطلب: 36112
10. آبان 1397 - 8:33
رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: ۸۵ نفر از مبلغین و مبلغات طی دهه آخر ماه صفر به مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان اعزام شده اند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام موسی محبی با اعلام این خبر گفت: طی دهه سوم ماه صفر ۶۲ نفر از روحانیون بومی، مستقر، طرح هجرت و خود استقرار و همچنین ۲۳نفر از مبلغات حوزوی تحت نظارت اداره تبلیغات اسلامی به مناطق مختلف شهری و روستایی نهاوند اعزام شده اند.

وی افزود: این مبلغان اعزامی به مدت ۱۰ روز به امر تبلیغ و ترویج نشر ارزش‌های اسلامی پرداخته و در برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع)، امام رضا(ع) و پیامبر اکرم (ص) و  انجام سخنرانی و مراسم فرهنگی با اداره تبلیغات اسلامی همکاری می‌کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند از فعالیت های تبلیغی مبلغین اعزامی در ایام دهه اول ماه محرم و اربعین حسینی تقدیر و تشکر کرد و از فعالیت بیش از ۳۰۰ تشکل مذهبی در ماه صفر خبر داد.

وی گفت: این فعالیت ها که توسط هیئات مذهبی، کانونهای فرهنگی و تبلیغی و موسسات قرآنی انجام شده شامل برپایی مراسم عزاداری و سوگواری، گفتمانهای دینی، برگزاری جلسات انس با قرآن، نمایشگاه های فرهنگی و مذهبی، نشست های پرسش و پاسخ و توزیع بروشورهایی با موضوعات مختلف فرهنگی و اجتماعی است.

حجت الاسلام محبی گفت: ۳۵ هیئت مذهبی در شهرستان نهاوند مربوط به فعالیت بانوان است که در مناسبت های مختلف با اداره تبلیغی اسلامی همکاری و مشارکت دارند.

دیدگاه شما