تازه های سایت

کد مطلب: 36110
9. آبان 1397 - 8:37
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند از اجرای نمایش «خروش مختار» به مناسبت ایام اربعین در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، زینب سیف در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: نمایش تئاتر «خروش مختار» کاری از گروه نمایشی میعادگاه هنر وابسته به این اداره به مناسبت فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) در نهاوند به روی صحنه رفت‌.
سیف افزود : نمایش«خروش مختار» داستانی از اتفاقات روز عاشورا و شهادت حضرت امام حسین(ع)، حضرت علی‌اصغر(ع) و ... است. سپس نگاهی دارد به دوران خونخواهی مختار و کشته شدن قاتلین حضرت اباعبدالله(ع) و یارانش که از ۵ تا ۱۱ آبان‌ماه به مدت ۷ روز به روی صحنه می‌رود.
وی افزود: سرپرست گره آقای علی دارایی، نویسنده این نمایش آقای سهم‌الدین دارایی از هنرمندان با سابقه شهرستان بوده و کارگردانی نمایش را آقای میثم دارایی عهده دار هستند که آقایان علی دارایی، علیرضا سیفی، میثم دارایی‌، سهم‌الدین دارایی، محمد سلگی، یونس روزبهانی، فرهاد حقیقی شاهین آشنا و خانم‌ها زهره سلگی، مهسا صادقی ، فاطمه دارایی، حانیه شیرزادی و ... در آن به هنرنمایی می‌پردازند.
یادآور می‌شود، علاقمندان برای دیدن این نمایش می‌توانند همه روزه در ایام برگزاری از ساعت ۱۶ به محل تالار اندیشه مجتمع فرهنگی ـ هنری امام خمینی(ره) واقع در بلوار شهید بهشتی خیابان دانش مراجعه کنند.
انتهای پیام

دیدگاه شما