تازه های سایت

کد مطلب: 36070
26. مهر 1397 - 9:07
فرماندار نهاوند گفت: نهاوند به دلیل قرار گرفتن در مسیر تردد زائران اربعین حسینی موقعیت ویژه‌ای دارد و باید از این فرصت برای خدمات‌رسانی به زائران استفاده کنیم و افتخار کنیم که در دستگاه امام حسین (ع) خدمت می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری گرو،  مراد ناصری در جلسه ستاد اربعین نهاوند که با حضور امام‌جمعه و مسئولان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، گفت: باید همه تلاش کنیم و در راستای بهبود خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی تلاش کنیم.

وی اظهار داشت: نهاوند در مسیر زیارت اربعین موقعیت ویژه‌ای دارد و مسیر تردد زائران است و همه ما افتخار می‌کنیم که در دستگاه امام حسین (ع) خدمت می‌کنیم.

فرماندار نهاوند افزود: برای زائران تمهیدات خوبی در نظر گرفته‌شده است و زائران اربعین حسینی که از نهاوند عبور می‌کنند درصورتی‌که نیاز به خدمات پزشکی داشته باشند به‌صورت رایگان در بیمارستان شهید قدوسی ویزیت می‌شوند.

وی بیان داشت: نیروهای فوریت‌های پزشکی و اورژانس بیمارستان شهید قدوسی آمادگی خدمات‌رسانی در ایام اربعین رادارند و داروخانه‌ها هم در این ایام ازلحاظ دارویی هیچ‌گونه مشکلی ندارند.

وی گفت: باید با فراهم آوردن زیرساخت مناسب برگزاری مراسم اربعین را به مردم واگذار کنیم و نباید اربعین را دولتی کرد چون زیبایی و شکوه اربعین به برگزار کردن آن توسط اقشار مردمی است.

ناصری گفت: نیروهای هلال‌احمر وامداد و نجات نهاوند نیز به همراه پایگاه امداد جاده‌ای فیروزان در این ایام در آماده‌باش هستند و در صورت بروز مشکل و حادثه، مکان‌های اسکان اضطراری توسط هلال‌احمر در نظر گرفته‌شده و آماده‌شده است.

وی بیان داشت: مرکز فنی و حرفه‌ای نهاوند نیز برای خودروهایی که دچار نقص فنی شده‌اند اکیپ‌های سیار تعمیرات در نظر گرفته است.

فرماندار نهاوند بابیان اینکه هرچه به‌روز اربعین حسینی نزدیک می‌شویم تردد در محورهای نهاوند زیادتر می‌شود، گفت: در شهرستان نهاوند دو موکب در شهر نهاوند و شهر فیروزان به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: در مرز مهران ویزایی صادر نمی‌شود و همشهریان نهاوندی به این موردتوجه ویژه‌ای داشته باشند.

ناصری ادامه داد: برای گرفتن ویزا همشهریان از قبل اقدام کنند چون در مرز در صورت نداشتن ویزا با مشکل مواجه می‌شوند؛ چون امسال به‌هیچ‌عنوان اجازه عبور از مرز بدون ویزا داده نمی‌شود.

فرماندار نهاوند گفت: همکاری دستگاه‌ها و در کنار هم حرکت کردن در ایام اربعین و تشرف زائران، برای ارائه هرچه بهتر خدمات خیلی حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما