تازه های سایت

کد مطلب: 36069
26. مهر 1397 - 9:05
فرماندار نهاوند گفت: متأسفانه در حال حاضر در ۷۹ روستای نهاوند هیچ‌گونه اقدامی در خصوص بهسازی و اجرای طرح هادی انجام‌نشده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در آیین بهره‌برداری از ۳ پروژه بهسازی روستایی نهاوند که با حضور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور در روستای کوهانی برگزار شد، گفت: متأسفانه در حال حاضر در ۷۹ روستای شهرستان هیچ‌گونه اقدامی در خصوص بهسازی و اجرای طرح هادی انجام‌نشده است که انتظار داریم مسئولین در این راستا نهاوند را ویژه‌تر ببینند.

ناصری افزود: شاخص بهسازی روستایی در نهاوند ۴۸ درصد است و با توجه به وضعیت روستاهای شهرستان نیازمند توجه ویژه در جذب اعتبارات ملی است.

مراد ناصری بابیان اینکه در بحث اعتبارات استانی نیز در شورای برنامه‌ریزی شهرستان به‌صورت ویژه به موضوع خواهیم پرداخت، گفت:در شهرستان نهاوند ۱۶۹ روستا وجود دارد که ۹۱ روستا بهسازی شده است.

فرماندار نهاوند گفت: ۵۰ روستای فاز اول طرح هادی در آن‌ها انجام‌شده و عملیات اجرایی فاز دوم ۱۲ روستا نیز به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرارگرفته‌است.

وی با اشاره به اینکه از ۹۱ روستای انجام شده ۵۰ روستا فاز اول بهسازی به اتمام رسیده و ۴۱ روستا نیز در دست اقدام قرار دارد، گفت: این اقدامات بااعتبار ۳۸ میلیارد تومان انجام‌شده اما با توجه به‌ضرورت توجه بیشتر به شهرستان بازهم نیازمند کار و همت جهادی است.

گفتنی است روز چهارشنبه ۲۵مهرماه، بهسازی و اجرای فاز دوم سه روستای کوهانی با اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان، زارع آباد ۱۹۰ میلیون تومان و چناری با اعتبار ۲۱۰ میلیون تومان و در مجموعه با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان با حضور شاملو معاون عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

دیدگاه شما