تازه های سایت

کد مطلب: 36067
25. مهر 1397 - 9:14
نماینده نهاوند در مجلس گفت: با توجه به قولی که مسئولان وزارت بهداشت داده‌اند دستگاه "MRI" تا پایان سال‌تحویل شهرستان نهاوند خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: در جلسه‌ای با حضور دارابی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند در دفتر اسدی معاون فنی و اجرایی مشارکت‌های اقتصادی وزارت بهداشت برگزار شد در رابطه با دستگاه MRI و تحویل آن به مجموعه شهرستان نهاوند گفت‌وگو شد.

وی اظهار داشت: نامه موافقت اصولی این دستگاه از قبل گرفته‌شده است بنابراین با گفته مسئولان وزارت بهداشت، کار ارزی تحویل ۴ دستگاه MRI برای کشور انجام‌شده و شهرستان نهاوند در اولویت اول تحویل است.

نماینده نهاوند در مجلس افزود: با ورود این دستگاه به مجموعه بهداشت و درمان نهاوند تحول بزرگی رخ خواهد داد و بسیاری از مشکلات شهروندان مرتفع می‌شود و با قول مسئولان وزارت بهداشت این دستگاه امسال تحویل شهرستان نهاوند خواهد شد.

وی گفت: همچنین در دیدار با کامیار یغمائیان مشاور و رئیس دفتر معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت و طی درخواستی که ارائه شد و با توجه به افتتاح سه پایگاه فوریت‌های پزشکی در شهرستان که با کمبود شدید نیرو مواجه هستند؛ قول مساعد برای به‌کارگیری ۱۱ نیرو جهت پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان نهاوند اخذ شد.

بهرام نیا همچنین اظهار داشت: در دیداری که با قدیمی قائم‌مقام معاونت درمان وزارت بهداشت انجام شد برای تأمین پزشکان متخصص موردنیاز شهرستان گفت‌وگو و قول‌های مساعدی از طرف این مسئول داده شد.

مومنعلی دارابی رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند نیز در مورد این دیدارها گفت: در دیداری که با ساکی مدیرکل دفتر توسعه منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت انجام شد؛ قول مساعدت تخصیص اعتبار جهت ساخت مرکز خدمات جامع سلامت گلشن، انبار دارویی مرکز بهداشت و تجهیز مرکز خدمات جامع سلامت شهر فیروزان اخذ شد.

وی عنوان کرد: با انجام این طرح‌های بهداشتی و درمانی کارهای بزرگی در زیرساخت‌های شهرستان نهاوند صورت گرفته تا خدمات بیشتری به مردم ارائه شود.

دارابی در پایان گفت: همچنین در دیدار با سیف معاون فنی و عملیاتی سازمان اورژانس کشور قول مساعد برای تحویل یک دستگاه آمبولانس به شهرستان نهاوند گرفته شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما