تازه های سایت

کد مطلب: 36066
25. مهر 1397 - 8:51
معاون برنامه‌ریزی فرماندار نهاوند با اشاره به افزایش تردد در محور نهاوند - آورزمان در ایام اربعین گفت: تردد انواع تریلر و اتوبوس در این محور ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، ولی‌الله سیاوش در خصوص آخرین تصمیمات اتخاذشده در شورای ترافیک شهرستان نهاوند گفت: جلسه شورای ترافیک شهرستان نهاوند با حضور اعضا برگزار و در این جلسه بر ضرورت اجرایی شدن بدون فوت وقت مصوبات برای کاهش تصادفات و موارد مشابه در شهرستان تأکید شد.

وی با اشاره به افزایش تردد محورهای مواصلاتی شهرستان نهاوند گفت: مقرر شده گزارش هفتگی خط‌کشی محورهای مواصلاتی شهرستان نهاوند توسط اداره راهداری به دبیرخانه این شورا ارسال شود.

معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار نهاوند افزود: با توجه به اینکه در آستانه اربعین و افزایش تردد زائران از محورهای شهرستان هستیم، اولویت برنامه‌ریزی خط‌کشی به محورهای پرتردد اختصاص یافت تا شاهد کمترین میزان تصادفات و سوانح جاده‌ای در شهرستان باشیم.

وی در خصوص ممنوعیت تردد انواع تریلر و اتوبوس در محور نهاوند - آورزمان، گفت: این محور به دلیل عرض کم در برخی نقاط حادثه خیز است و از چندی پیش ممنوعیت تردد تریلرها و اتوبوس در این محور اعلام‌شده است.

سیاوش با اشاره به اینکه درخواست رفع ممنوعیت تردد داده‌شده است، گفت: فرمانداری شهرستان نهاوند با مصوبه شورای ترافیک و شورای تأمین شهرستان درخواست استمرار ممنوعیت تردد تریلرها و اتوبوس‌ها را دارد و پلیس‌راه موظف به برخورد با رانندگانی است که از این محور عبور کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما