تازه های سایت

کد مطلب: 36018
12. مهر 1397 - 5:32
فرماندار نهاوند گفت: همه مصوبات روستا گردی و محله گردی باید اجرایی شود و در این خصوص مسامحه و کم کاری از مدیران پذیرفتنی نیست.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در نشست با معاونین- بخشداران و مدیران کمیته های روستاگردی و محله گردی شهرستان نهاوند که در سالن جلسات بخشداری خزل برگزار شد، پاسخگویی و پیگیری مطالبات به حق مردم نجیب و شریف نهاوند را از مهمترین اولویت های مدیریت اجرایی شهرستان بیان کرد.

ناصری گفت: همه سازو کارها را برای حل مشکلات روستاها و محلات بکار بسته ایم وباید در این خصوص بخشداران و مدیران اهتمام جدی داشته باشند تا به تعهداتی که دولت تدبیر و امید مشخصا” در سطح شهرستان دارد جامه عمل بپوشیم.

وی افزود: بازدید از روستاها و از نزدیک شنیدن صدای مردم و نیازسنجی مشکلات روستاها از مهمترین اولویت های فرماندار و بخشداران و همه مدیران شهرستان است و تاکید می کنم همه مصوبات باید اجرایی شود و در این خصوص مسامحه و کم کاری پذیرفتنی نیست.

فرماندارنهاوند ادامه داد:حضور در میان مردم اصیل ،شریف و نجیب شهرستان نهاوند ونفوذ در عمق روستاها فرصتی است برای فرماندار و بخشداران و مدیران تا بتوانیم از نزدیک مشکلات آنها را لمس کنیم و با جدیت بدنبال حل آنها باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما