تازه های سایت

کد مطلب: 36003
6. مهر 1397 - 14:40
فرمانده انتظامی نهاوند از دستگیری چهار نفر از عوامل حمله به خودروهای سنگین در جاده های نهاوند و معرفی آنها به مراجع قضایی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ شااحمد ساکی فرمانده انتظامی نهاوند با اعلام این خبر گفت: درپی اعلام ۱۱۰مبنی بر حمله وسنگ پرانی سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو به خودروهای سنگین در جاده های نهاوند و پس ازمراجعه چندین شاکی، پرونده این موضوع و دستگیری متخلفین با هماهنگی مقام قضایی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: مامورین پلیس نهاوند طی یک عملیات شناسایی ویژه خودرو پژو مذکور را شناسایی و عملیات تعقیب و مراقبت را برای توقف خودرو و دستگیری سرنشینان آن آغاز کردند.

ساکی ادامه داد: خودرو پژو ۴۰۵ به محض اطلاع از ورود پلیس با سرعت ۱۶۰ کیلومتر از محل متواری می شود اما بعلت سرعت زیاد و رد شدن از روی سرعت گیر خودرو بعلت نقص فنی معیوب و توسط پلیس متوقف می شود.

 فرمانده انتظامی نهاوند بیان داشت: چهار سرنشین خودرو مذکور که همگی ساکن شهرک حیدری نهاوند هستند دستگیر که پس از تکمیل تحقیقات و  تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده می شوند.

وی در پایان گفت: با هماهنگی و همکاری دستگاه قضایی برخورد قاطع و بدون اغماض پلیس برابر قانون با افرادی که به هر نحوی قصد حمله و یا اخلال در کار و تردد خودروهای سنگین داشته باشند؛ انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما