تازه های سایت

کد مطلب: 35972
21. شهريور 1397 - 9:25
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۱۶۴ میلیارد تومان برای احداث دوکارخانه صنایع آلیاژ و بنیاد بتن در شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا در گفتگو با خبرنگاران گفت: مهمترین مشکل و دغدغه مردم شهرستان نهاوند در حال حاضر بیکاری و اشتغال جوانان است که باید با تلاش و کوشش همه جانبه باید  نسبت به رفع این دغدغه مردم اقدام شود.

وی اظهار داشت: در همین جهت روز دوشنبه در تهران جلسه طولانی  با حضور استاندارهمدان، هیات مدیره بانک صادرات مرکزی تهران، مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان و هیات مدیره بنیاد بتن وشرکت صنایع الیاژ نهاوند سلیس برای رفع مشکلات و موانع احداث دو کارخانه صنایع آلیاژ و بنیاد بتن نهاوند برگزار شد.

بهرام نیا افزود: در این جلسه مقرر شد برای احداث کارخانه صنایع آلیاژ نهاوند تسهیلات ارزی وریالی به ارزش حدود۴۶ میلیارد تومان پرداخت شود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین برای احداث کارخانه بنیاد بتن نهاوند تا کنون ۸میلیارد تومان هزینه شده است که در این جلسه مقرر شد برای پرداخت مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان دیگر برای ادامه کار و تکمیل این پروژه توسط بانک صادرات مرکزی تهران در روزهای آینده تصمیم گیری شود.

وی بیان داشت: طرح بنیاد بتن  به صورت مستقیم ۱۲۰ نفر و صنایع آلیاژ نهاوند به صورت مستقیم ۸۰ نفر اشتغال زایی  خواهند داشت.

بهرام نیا افزود: احداث این دوکارخانه در بخش صنعت می تواند تحول بزرگی در ایجاد اشتغال و توسعه شهرستان نهاوند فراهم کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما