تازه های سایت

کد مطلب: 35952
13. شهريور 1397 - 9:08
رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند گفت: یک دستگاه کامیون حامل بار آب معدنی در گردنه گاماسیاب نهاوند به سمت استان لرستان واژگون شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمد تقی شهبازی، رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند اظهار داشت: متاسفانه یک دستگاه کامیون پر از بار آب معدنی به علت سرعت زیاد و ناتوانی رانند در کنترل ماشین و پیچ تند جاده در حال عبور از گردنه گاماسیاب نهاوند که محور بین شهرستان نهاوندو نورآباد استان لرستان واژگون شد که راننده آن فوت کرد و یک نفر دیگر هم زخمی شد.

وی گفت: این کامیون حامل بار آب معدنی بود که به علت سرعت زیاد و پیچ تند جاده و عدم توانایی راننده در کنترل ماشین در کنار جاده واژگون شد و دو نفر سرنشین آن فوت و مجروح شدند.

شهبازی افزود: این گردنه که حد فاصل بین استان لرستان و شهرستان نور آباد با نهاوند می باشد پیچ جاده و دره های عمیق کنار آن باعث واژگون شدن کامیونها و دیگر وسایل نقلیه می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند اظهار داشت: این جاده در فصول سرما و زمستان هم برفگیر و یکی از محورهای کوهستانی خطرناک نهاوند به استان لرستان است، همچنین در فصول گرم سال هم به علت تردد زیاد وسایل و گردشگر خیز بودن منطقه سراب گاماسیاب و رعیت نکردن سرعت مجاز موجب تصادف های مرگبار می شود.

 

دیدگاه شما