تازه های سایت

کد مطلب: 35944
10. شهريور 1397 - 0:18
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۳ میلیارد تومان اعتبار برای ایمن‌سازی سه‌نقطه حادثه‌خیز نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا در گفت و گو با خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه محور نهاوند فیروزان یکی از کوتاه‌ترین مسیرها به سمت استان کرمانشاه است و همچنین معبر عبور و مرور مردم محلی و هم‌وطنان از مرکز به غرب کشور جهت زیارت عتبات عالیات محسوب می‌شود دارای حج تردد بسیار زیادی است.

وی بابیان اینکه متأسفانه هرساله در ایام اربعین در این محور شاهد کشته و زخمی شدن هم‌وطنان هستیم، گفت: شهرستان نهاوند در حال حاضر دارای سه‌نقطه حادثه‌خیز در محورهای نهاوند بروجرد، نهاوند ملایر و نهاوند فیروزان به سمت کرمانشاه است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رایزنی‌های صورت گرفته با معاون وزیر راه و همچنین حضور ایشان در شهرستان، گفت: خوشبختانه با مساعدت وزیر راه و معاون ایشان سه میلیارد تومان اعتبار برای این مهم اختصاص داده‌شده است که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک این محورها ایمن‌سازی شوند.

وی ادامه داد: محور نهاوند فیروزان که سه‌راهی شهرک در حدود کیلومتر ۱۸ آن قرار دارد معبر تردد ۹ تا ۱۰ هزار نفر جمعیت روستایی بخش خزل نهاوند است که ازلحاظ خطرناک بود حائز اهمیت است.

مراد ناصری فرماندار نهاوند نیز در این خصوص، گفت: خوشبختانه پروژه زیرگذر سه‌راهی شهرک در محور نهاوند فیروزان امروز با حضور نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مسئولین استانی بااعتبار ۲ میلیارد تومان کلنگ زنی شده که امیدواریم هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به لزوم همراهی مردم در تسریع و به نتیجه رسیدن پروژه‌های عمرانی، گفت: امروز اعتبار پروژه و همت مسئولین استان، شهرستان و نماینده مردم نهاوند در این پروژه نیازمند حمایت اهالی است.

فرماندار نهاوند با اشاره بر لزوم ساماندهی هرچه سریع‌تر این زیرگذر با توجه به حجم تردد زائران عتبات عالیات، گفت: محور نهاوند فیروزان یکی از محورهایی است که مرکز کشور را به استان‌های غربی همچون کرمانشاه و ایلام و غیره متصل می‌کند لذا امیدواریم بهره‌برداری از این زیرگذر بخشی از آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای نهاوند را کاهش دهد.

دیدگاه شما