تازه های سایت

کد مطلب: 35932
3. شهريور 1397 - 0:34
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موافق طرح شفافیت آرای نمایندگان هستم، گفت: طرح شفافیت آرای نمایندگان کیفیت عملکرد نمایندگان را بهبود می بخشد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا در گفت و گو با خبرنگاران درباره طرح شفافیت آرای نمایندگان گفت: نمایندگان مجلس باید جهت رای موافق یا مخالف خود، استدلال داشته باشند و مبنای هر استدلالی باید بر اساس بررسی علمی، تجربی و واقعیت های کشور و منطقه و فرا منطقه باشد.

وی اظهار داشت: طرح شفافیت آرای نمایندگان باعث می شود انحراف تصویب طرح و یا لایحه ای در مقام مقایسه با قبل از این طرح کمتر شود و رای و مصوبات نمایندگان از اعتبار بالایی برخوردار باشد.

بهرام نیا درباره تعداد امضای نمایندگان مجلس برای هر طرح پیشنهادی افزود: هر طرحی از طرف نمایندگان به مجلس پیشنهاد می شود نیاز به یک حداقل پیشنها د دارد از این جهت طراح اصلی شاید به همین حداقل که در قانون ۱۵ نفر است بسنده کند و بعد از تکمیل ۱۵ امضا طرح را پیش سایر نمایندگان نبرد؛ لذا اگر امضا سایر نمایندگان در زیر طرح پیشنهادی وجود نداشته باشد دلیل برمخالفت یا بی تفاوتی سایر نمایندگان نیست.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: قطعا طرح شفافیت آرای نمایندگان در روز رای گیری با اقبال خوبی توسط نمایندگان روبرو خواهد شد.

وی در پایان گفت: بنده نیز این طرح را امضا کرده ام چون این طرح باعث شفافیت بیشتر و کمک به نمایندگان در انجام وظیفه قانونی می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما