تازه های سایت

کد مطلب: 35930
2. شهريور 1397 - 14:52
مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: یک واحد غیرمجاز در نهاوند که مداخله در امور دندانپزشکی می‌کرد، پلمپ شد.

مومنعلی دارابی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: یک واحد غیرمجاز که مداخله در امور دندانپزشکی می‌کرد، توسط کارشناسان معاونت درمان شبکه بهداشت و درمان نهاوند پلمپ شد.

وی اظهار داشت: طی بازدید به‌عمل‌آمده توسط کارشناسان معاونت درمان این شبکه از یک واحد غیرمجاز، مشخص شد که فردی سودجو مداخله در امور دندانپزشکی می‌کند که این واحد توسط کارشناسان نظارت بر درمان شبکه بهداشت پلمپ شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: به‌منظور جلوگیری از این مداخله‌ها و همچنین برخورد با افراد سودجو که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند کارشناسان معاونت درمان همواره با فعالیت خود طی بازدیدهای پی‌درپی به‌صورت آشکار و پنهان در راستای مقابله با این مداخلات تلاش می‌کنند.

وی افزود: این واحد غیرمجاز دریکی از مناطق شهر نهاوند مستقر بود که فرد سودجو فاقد هرگونه مجوز قانونی بوده و اقدام به درمان در امور دندانپزشکی می‌کرد که با رعایت تشریفات قانونی نسبت به پلمپ این واحد اقدام شد.

**جمع‌آوری و معدوم‌سازی ۵۵ قلیان از کافی‌شاپ‌ها و اماکن عمومی شهرستان نهاوند

دارابی همچنین در ادامه گفت: در راستای اجرای قانون جامع کنترل دخانیات و پیرو تأکیدات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین مصوبات کمیته استانی و شهرستانی در خصوص مبارزه باعرضه کنندگان مواد دخانی به‌ویژه قلیان، جمع‌آوری قلیان‌ها در دستور کار این اداره قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در راستای اجرای قانون و جمع‌آوری قلیان از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در سطح شهرستان تعدادی قلیان توسط مهندسین بهداشت محیط با همکاری پلیس اماکن نیروی انتظامی جمع‌آوری و معدوم گردید.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: در این بازدیدهای مشترک از کافی‌شاپ‌ها و اماکن عمومی؛ تعداد ۵۵ قلیان جمع‌آوری و با دستور دادستان شهرستان معدوم‌سازی شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما