تازه های سایت

کد مطلب: 35916
27. مرداد 1397 - 10:33
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند از نجات فردی که در چاه یکی از دانشگاه های نهاوند سقوط کرده بود توسط عوامل امدادی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مومنعلی دارابی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: پس از دریافت گزارشی توسط نیروهای فوریتهای پزشکی شهرستان نهاوند مبنی بر سقوط یک نیروی خدمتگزار دانشگاه آزاد نهاوند در داخل یک چاه مطلع شدند که بلافاصله نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه در دانشگاه آزاد نهاوند رخ داده بود و طی آن یک فرد ۴۵ ساله که در حال کار کردن درمحوطه دانشگاه بوده به داخل چاه سقوط کرده بود.

دارابی گفت: نیروهای فوریتهای پزشکی اولین نهاد خدمات رسانی بودند که بلافاصله در محل حاضرشدند و بعد از رسیدن نیروهای اتش نشانی سعی در خارج نمودن فرد مصدوم از داخل چاه داشتند.

وی افزود: بعد از خارج کردن این فرد از چاه، وی دچار شکستگی پاها شده بود و با کمک نیروهای امدادی وی را از عمق چاه خارج کردند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: بلافاصله توسط نیروهای فوریتهای پزشکی کار کمکهای اولیه و اتل بندی برای این فرد در محل انجام داده و سریعا فردمصدوم به بیمارستان منتقل شد.
انتهای پیام/

دیدگاه شما