تازه های سایت

کد مطلب: 35898
19. مرداد 1397 - 14:47
فرماندار نهاوند گفت: متاسفانه وضعیت بازار میوه و تره‌بار نهاوند روز‌ به‌روز آشفته‌تر می‌شود و همین امر نشان می‌دهد که دستگاه‌های متولی تنظیم بازار در نهاوند پای کار نیستند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در کارگروه توسعه شهری و تنظیم بازار شهرستان نهاوند اظهار داشت: متاسفانه وضعیت بازار میوه و تره‌بار نهاوند روز به‌روز آشفته‌تر می‌شود و تفاوت قیمت‌ها و گرانی میوه و تره‌ بار  در نهاوند نشان می‌دهد که دستگاه‌های متولی تنظیم بازار در شهرستان پای کار نیستند.

وی تصریح کرد: اگر وضعیت تنظیم بازار به همین شکل ادامه داشته باشد مجبورم که به استاندار اعلام کنم که دستگاه‌های متولی تنظیم بازار در شهرستان پای کار نیستند و از ایشان بخواهم که برای این وضعیت تصمیم‌گیری کنند.

فرماندار نهاوند افزود: مردم نهاوند از گرانی قیمت میوه و تره‌بار در بازار نهاوند راضی نیستند و به خاطر بی‌نتیجه بودن تلاش هایشان،  از اعتراض در این زمینه خسته شده‌اند و ما مسئولین وظیفه داریم که حداقل قیمت‌ها را در شهرستان هم‌طراز شهرستان‌های اطراف کنیم و مردم را راضی کنیم.

وی عنوان کرد: قیمت‌های میوه و تره‌بار در میداین عرضه میوه و تره‌بار با قیمت‌های سطح بازار در نهاوند بسیار متفاوت است و این نشان می‌دهد که فروشندگان با فاکتورهای جعلی بازرسان اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان را دور زده‌اند.

ناصری بیان کرد: باید قیمت‌های میوه و تره‌بار در میادین میوه و تره‌بار با قیمت‌های عرضه میوه و تره‌بار در سطح شهر مقایسه و راستی آزمایی شود و این وظیفه بر عهده بازرسین اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان است.

وی تاکید کرد: با توجه به ظرفیت شهرستان در بخش کشاورزی تعاونی روستایی و تعاونی باغداران در شهرستان ظرفیت خوبی برای تنظیم قیمت میوه و تره‌بار در بازار شهرستان دارند و باید برای تنظیم بازار در شهرستان این دو نهاد نیز پای کار بیایند.

فرماندار نهاوند با اشاره به کارگروه توسعه شهری نهاوند، گفت: زحمت این کارگروه به‌عهده شورای شهر است اما هرکس دغدغه خدمت را دارد می‌تواند در این گارگروه فعالیت و راهکار ارائه دهد./تسنیم

انتهای پیام/

دیدگاه شما