تازه های سایت

کد مطلب: 35894
17. مرداد 1397 - 9:04
جلسه معارفه دو معاون سیاسی وعمرانی فرماندار شهرستان نهاوند و تکریم و معارفه بخشدار جدید زرین دشت نهاوند با حضور فرماندار، امام جمعه نهاوند و مدیر کل دفتر سیاسی وانتخابات استانداری همدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، ناصری فرماندار شهرستان نهاوند در این مراسم اظهار داشت: با وجود ظرفیت ها و زیر ساخت های گردشگری و کشاورزی نهاوند مردم انتظار دارند با وجود همه کارهایی که تاکنون انجام شده است، تلاش بیشتری کنیم تا بتوانیم خدمات شایسته تری به مردم ارائه دهیم.

مراد ناصری گفت: اگر همه ما به عنوان مسوولین دولت، کار و خدمت را محور اقدامات خود قرار دهیم، به معنای واقعی توانسته ایم خدمات دولت و نظام را به مردم عزیز نشان دهیم و آنان را به بیش از پیش به نظام و انقلاب امیدوار کنیم.

ناصری در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به تلاش برای خدمت بیشتر به مردم گفت: در طول این چند ماهه تلاش کرده ایم با کمک همه مدیران دستگاه های اجرایی، با طرح هایی همچون روستاگردی، بازدید های مستمر از واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی و نیز استقرار میز خدمت در بین مردم در بخش های مختلف شهرستان، امید به کار و تلاش را در بین مردم زنده نگه داریم و نشان دهیم تلاش همه مسوولین برطرف کردن مشکلات مردم است.

در پایان این مراسم حمید موسیوند بعنوان بخشدار جدید زرین دشت و مهدی جلالوند و ولی اله سیاوشی بترتیب بعنوان معاونین سیاسی و عمرانی فرمانداری نهاوند منصوب شدند و از خدمات ۶ ساله جعفر سلگی، بخشدار سابق زرین دشت قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما