تازه های سایت

کد مطلب: 35893
17. مرداد 1397 - 9:02
امام جمعه نهاوند گفت: قناعت و اعتماد به مسئولان راههای برون رفت از مشکلات و مسائل است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند گفت: اعتماد سازی توسط مسئولین در سطح شهرستان و کشور می بایستی مورد توجه و برنامه ریزی قرار گیرد به نحوی که مردم به خدمت صادقانه و تلاش شبانه روزی مسئولین برای رفع مشکلات اطمینان داشته باشند و به این امر کمک کنند و در نقطه مقابل مردم نیز بایستی قناعت را در دستور کار خود قرار دهند و به داشته های خود نگاه کنند و از نعمتهای خوب و فراوانی که خداوند برای آنها فراهم نموده نگاه کنند .

مغیثی افزود : داشتن فرزندان خوب ، سلامتی ، امنیت و ولایت مداری از جمله نعمتهای گرانبهایی است که ما داریم و باید به خداوند توکل کرد و صبر را در تمام امور مورد توجه قرار داد.

رییس شورای فرهنگ عمومی نهاوند از نماز اول وقت و قناعت به عنوان کلید تمامی مشکلات و مسائل یاد کرد و خاطر نشان کرد اگر قناعت را در همه امور ملاک قرار دهیم دیگر نه شاهد رشوه ، نه دزدی ، نه اختلاص و … در جامعه خواهیم بود .

وی درادامه مساله حجاب و عفاف و احترام به پدر و مادر را از دیگر موضوعات قابل تامل دانست و افزود : در حوزه شعار سال و حمایت از کالای ایرانی بایستی فرهنگ سازی انجام بپذیرد و این شعار نیز بایستی در تمام ایام مورد نظر باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما