تازه های سایت

کد مطلب: 35879
6. مرداد 1397 - 4:46
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند خبر داد
برخورد قاطع و قانونی پلیس نهاوند با حمل کنندگان سلاح سرد
فرمانده انتظامی نهاوند از برخورد قاطع و برابر قانون پلیس با حمل کنندگان سلاح های سرد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ شااحمد ساکی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: جلسه فرماندهان و مدیران پلیس نهاوند با دادستان این شهرستان برگزار شد، که در این جلسه مقرر شد پلیس برابر قانون با قاطعیت نسبت به دستگیری افرادی که سلاح های سرد مانند چاقو، قمه، پنجه بکس، خنجر و …حمل می کنند اقدام کند.

وی افزود: حمل سلاح سرد توسط افراد برابر قانون ممنوع و جرم محسوب می شود و اگر رویت و مورد استفاده قرار بگیرد بعنوان جرم مشهود با قاطعیت با افراد متخلف برخورد می شود.

ساکی گفت: پلیس با افرادی که از سلاح های سرد در درگیری، نزاع و شرارت استفاده می کنند و یا باعث ایجاد رعب و وحشت مردم و سلب آسایش و امنیت مردم می شوند، برابر قانون به کار گیری سلاح برخورد قاطعانه می کند.

وی افزود: همچنین در این جلسه مقرر شد در جهت حفظ و برقراری امنیت و آسایش مردم در تفرج گاه ها، معابر و خیابان ها و اماکن عمومی با خودروها و موتور سیکلت های هنجار شکن که با سرو صدا، حرکات مارپیچ، آلودگی صوتی، کورس گذاشتن و … برخورد و ضمن توقیف وسیله نقلیه، افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی شوند.

فرمانده انتظامی نهاوند تاکید کرد: با راکبان موتور سیکلتی که بدون پلاک و یا با پلاک مخدوش، و یا بدون کلاه ایمنی و یا با سه سرنشین در شهر تردد کنند برابر قانون برخورد خواهد شد.

سرهنگ شااحمد ساکی بیان داشت: در این جلسه تاکید شد، پلیس نسبت به جمع آوری قلیان سراها و برخورد با مکان های که در اماکن عمومی اقدام به عرضه قلیان می کنند و با افرادی که در تفرج گاه ها ومکان های عمومی قلیان می کشند برابر مقررات اقدام کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما