تازه های سایت

کد مطلب: 35875
4. مرداد 1397 - 9:18
امام‌جمعه نهاوند گفت: عملیات غرورآفرین مرصاد منافقین را رسوا کرد و سندی افتخارآمیز از شجاعت و ایستادگی رزمندگان اسلام است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در دیدار با خانواده‌های شهدا و رزمندگان عملیات غرورآفرین مرصاد گفت: این عملیات نشان داد که رزمندگان ایران اسلامی در هر شرایطی قادر خواهند بود از کشور عزیزمان دفاع کنند.

وی اظهار داشت: منافقین که با تجهیزات آمریکایی‌ها و با پشتیبانی گسترده به مرزهای کشورمان حمله کردند خیال باطلی در سر داشتند که در عملیات مرصاد با رشادت‌های فرزندان غیور ایران اسلامی نابود شدند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: منافقین که دستشان به خون فرزندان ایران اسلامی آغشته شده است از هر راهی برای ضربه زدن به کشورمان استفاده می‌کنند.

وی عنوان کرد: آن‌ها بیش از 17 هزار نفر از مردم کوچه و بازار را فقط به جرم انقلابی بودن به شهادت رساندند ولی در عملیات غرورآفرین مرصاد توسط رزمندگان عزیز تار و مار شدند.

مغیثی گفت: نقش رزمندگان و شهدای عزیز استان همدان و شهرستان نهاوند در این عملیات بسیار ارزنده است و امروز وظیفه ما نیز پشتیبانی از رهبر معظم انقلاب و عمل به وصیت‌نامه‌های شهدا است.

وی بیان کرد: سردار عزیز حاج میرزا سلگی از فرماندهان نهاوندی عملیات مرصاد از افتخارات شهر نهاوند است که در این عملیات نقش مهمی بر عهده داشت و باعث افتخار نهاوند است.

در ادامه این مراسم علاوه بر امام‌جمعه با حضور فرمانده سپاه، رئیس بنیاد شهید و سایر مسئولان با خانواده شهیدان یوسفوند، شهبازی و ساکی از خانواده‌های معظم شهدای عملیات مرصاد دیدار شد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما