تازه های سایت

کد مطلب: 35867
31. تير 1397 - 0:52
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: 13 تن از عوامل درگیری مسلحانه (پنجشنبه گذشته) در شهر نهاوند با گذشت کمترین زمان توسط عوامل انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ احمد ساکی با اعلام این مطلب گفت: عوامل درگیری دو طایفه ساکن روستای حاجی آباد نهاوند بوده اما هم اینک بیشتر اهالی هر 2 طایفه در منطقه جوادیه نهاوند سکونت دارند.
وی اظهار داشت: این 2 طایفه از مدت ها پیش با یکدیگر تنش و اختلاف داشتند و به تازگی نیز پس از حضور در یک مراسم عروسی اختلاف آنها شدت گرفت.
وی بیان کرد: شامگاه پنجشنبه هفته گذشته چند جوان از یکی از طایفه ها جلو در مغازه ای متعلق به یکی از اهالی این طایفه در حوالی میدان امام شهر نهاوند حضور داشتند.
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند اضافه کرد: شماری از جوانان متعلق به طایفه دیگر با حضور در جلوی این مغازه با جوانان حاضر در این محل مشاجره لفظی کرده که با حضور ماموران یگان امداد آنها محل را ترک کردند.
سرهنگ ساکی اظهار داشت: جوانان متعلق به طایفه قیاسی با موتورسیکلت و یک دستگاه پژو در ظاهر محل را ترک کرده غافل از اینکه آنها اقدام به دور زدن این محل و بازگشت دوباره از خیابان دیگری کردند.
وی افزود: آنها پس از دور زدن این خیابان دوباره به این محل بازگشته و از روی موتورسیکلت و خودرو در حال حرکت اقدام به تیراندازی به سمت تجمع کنندگان در برابر مغازه طایفه عباسی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند اضافه کرد: در جریان این تیراندازی که توسط 2 قبضه سلاح شکاری صورت گرفت یک مامور انتظامی به صورت سطحی مصدوم شد همچنین هشت تن از طایفه عباسی مجروح شدند.
سرهنگ ساکی ادامه داد: مجروحان به بیمارستان منتقل شده و در بیمارستان نیز عده ای قصد اخلال در نظم و امنیت داشتند که تمامی آنها شناسایی و بازداشت شدند.
وی اظهار داشت: 11 تن در جریان این درگیری بازداشت شدند و در ادامه 2 تن دیگر از عوامل اصلی در 24 ساعت گذشته دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی نهاوند افزود: یکی از عوامل اصلی این درگیری در یکی از روستاهای حاشیه ای و دور افتاده نهاوند پناه گرفته بود که ماموران وی را به همراه وسیله جرم (اسلحه) دستگیر کردند.
سرهنگ ساکی بیان کرد: یکی از مجروحان این درگیری به علت شدت جراحت وارده جان باخت که مراسم تدفین این فرد بدون هیچگونه مشکلی برگزار شد.
وی گفت: با توجه به برخورد جدی و بدون اغماض پلیس با عوامل و مسببان این درگیری، خانواده مقتول هیچگونه حرکت فرا قانونی نکرده تا پلیس با تحقیقات فنی بتواند 2 تن دیگر از عوامل این درگیری را دستگیر کند.
وی تاکید کرد: اجازه نمی دهیم عده ای به علت اختلاف قبیله ای، امنیت روانی جامعه را به مخاطره بیاندازند و پلیس با قاطعیت با این طیف از افراد هنجار شکن برخورد می کند.

انتهای پیام /

دیدگاه شما