تازه های سایت

کد مطلب: 35865
29. تير 1397 - 15:14
امام جمعه نهاوند گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با طراحی گسترده در صدد ضربه زدن به مردم ایران هستند و می خواهند مردم را ناامید کنند.

به گزارش پایگاه خبری  گرو، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر نهاوند اظهار داشت: امروز خدمت به مردم باید در دستور کار دولتمردان و مسئولین باشد و تلاش مسئولین باید جلب رضایت مردم را همراه داشته باشد چراکه مردم انقلاب را حمایت کردند و به پیروزی رسانند.

مغیثی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، گفت: ایشان خدمت به مردم و برادران ایمانی را محبوب‌ترین خدمت‌ها عنوان کردند و فرمودند  این مهم شکرگزاری انقلاب است.

وی بابیان اینکه شکر نعمت انقلاب خدمت عملی به مردم است، تأکید کرد: ریشه‌کن کردن فقر و فساد از اولویت‌های این انقلاب همراه با وحدت کلمه است.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه رئیس‌جمهور آمریکا در سخنان اخیر مواضع شیطانی خو را رسماً اعلام کرده است، گفت: ترامپ آرزوی تسلیم شدن ایران در برابر خودش را به گور خواهد برد.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی گفت: روند مذاکرات به آمریکایی‌ها القا کرده که ایران ناتوان است و از توان نظامی آمریکا می‌ترسد،اما آنها غافل از این مهم هستند که اسلام، انقلاب و این مردم به خاطر مشکلات اقتصادی هیچ‌گاه تسلیم دشمن نخواهند شد.

مغیثی با اشاره به فشار مشکلات اقتصادی، توصیه کرد: مسئولین به میان مردم بروند اگر مشکلی قابلیت حل شدن را دارد اقدام کنند اگر هم مسئله‌ای وجود دارد که نیازمند زمان است با مردم صادقانه سخن بگویند تا اعتماد عمومی از مسئولین صلب نشود.

امام جمعه نهاوند گفت: در طول سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور در زمینه های مختلف پیشرفت های چشمگیری داشته است.

وی افزود: کشور در رمینه های مختلف پزشکی، هسته ای، نظامی و موشکی پیشرفت های بسیار زیادی داشته است که باعث حیرت جهانیان شده است.

امام جمعه نهاوند افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی که توان دیدن این پیشرفت ها را ندارند همواره در طول این سالها در صدد القای ناکارآمدی و ناامیدی هستند و در این راه از هر نقشه ای استفاده می کنند.

وی بیان داشت: باید در عین اینکه پیشرفت های فراوان و چشمگیر انقلاب اسلامی برای مردم بیان شود، مشکلات و مطالبات مردم نیز توسط مسئولان به جدیت پیگیری و حل شود.

مغیثی گفت: مسئولان باید برای حل مشکلات مردم تمام توان خود را به کار بگیرند چون در جمهوری اسلامی، مسئولان خادم و خدمتگذار مردم هستند.

وی اظهار داشت: امروز برخی فکر می‌کنند که اگر فسادی به وجود بیایید رهبری باید گوش متخلفین را بگیرد، درصورتی‌که هر کس برابر قانون وظیفه‌ای دارد وظیفه رهبری نظارت و ارائه تذکرات و پیشنهادات و غیره به مسئولین است.

امام جمعه نهاوندبا بیان اینکه امروز بسیاری از مشکلات و اختلافات ریشه در هوا و هوس دنیوی دارد که دراین‌بین غفلت برخی بر این مسئله دامن می‌زند. گفت: رفع مسائل و معضلات اجتماعی نیازمند اقدام عملی است و با دستور درست نمی‌شود.

دیدگاه شما