تازه های سایت

کد مطلب: 35848
20. تير 1397 - 1:23
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: مشکل نبود خوابگاه ورزشی که مانع بزرگی برای کسب میزبانی رقابت های ملی برای این شهرستان به شمار می رفت، با تلاش های صورت گرفته، برطرف شد و از این پس می توانیم میزبان رویدادهای کشوری باشیم.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مهرداد سعدی نژاد اظهار داشت: نهاوند جزو شهرستان های مستعد و موفق در ورزش استان همدان به شمار می رود که البته برای میزبانی های ملی همواره مشکل خوابگاه داشت و اکنون این دغدغه برطرف شد.
وی اضافه کرد: خوابگاه ورزشی شهرستان نهاوند با ظرفیت یکصد تن پیش از این ساخته شده بود، اما اکنون در حال تجهیز و تامین امکانات مورد نیاز آن هستیم و از ابتدای ماه آینده مهیای بهره برداری است.
سعدی نژاد خاطرنشان کرد: در همین راستا امسال میزبان مسابقات ووشو، کشتی و اتومبیل رانی قهرمانی کشور به میزبانی شهر نهاوند خواهیم بود.
وی یادآور شد: از هیات های ورزشی سطح استان نیز می خواهیم تا نسبت به واگذاری میزبانی های مهم ملی به نهاوند توجه و همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.
سعدی نژاد افزود: میزبانی رقابت های ملی و بین المللی به طور قطع در پیشرفت و موفقیت ورزش نهاوند کمک شایانی می کند و یکی از سیاست های اصلی دستگاه ورزش این شهرستان به شمار می رود.
وی اظهار داشت: نهاوند در اغلب رشته های ورزشی دارای استعداد و نخبه است و در بخش بانوان نیز جزو برترین های استان در کشور هستیم.
سعدی نژاد اضافه کرد: تاکنون موفق به کسب چهار سهمیه بازی های آسیایی جاکارتا شده ایم و امیدواریم در فرصت باقی مانده نیز به تعداد سهمیه های آسیایی خود اضافه کنیم.

دیدگاه شما