تازه های سایت

کد مطلب: 35829
9. تير 1397 - 0:52
فرماندار نهاوند گفت: هر کاری که در شهرستان نهاوند توسط دستگاه های مختلف انجام می شود، باید به جنبه فرهنگی آن نیز توجه شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در جلسه فرهنگ عمومی اظهار داشت: در سایه حمایت ها و ارشادات امام جمعه، باید با تعامل و همفکری و بکارگیری همه ظرفیت های شخصیتی، فرهنگی و استفاده از کارشناسان این امر، سبب گسترش فعالیت های فرهنگی شویم.

ناصری افزود: جوانان را که در حال حاضر با خطرات ضد فرهنگی زیادی مواجه هستند و انواع مسائل انحرافی و غیراخلاقی در ابعاد وسیع نیز از سوی دشمنان آنها را تهدید می کند، باید با مفاهیم اصیل فرهنگی و اسلامی خودمان آشنا سازیم.

وی تاکید کرد: هرچقدر ما نسبت به این مسائل کم توجه باشیم، دشمن از این موقعیت سوء استفاده می کند و با فریبکاری و اشاعه شبهات مختلف و دروغین، جوانان ما را به مسائل نظام و انقلاب، بی تفاوت و کم توجه می کند و مسائل ضدفرهنگی را با رنگ و لعاب فریبنده ای حایگزین آن می سازد.

ناصری گفت: دستگاه های اجرایی باید محور اصلی کارهای خود را بر مبنای فرهنگ تعریف کنند. در حال حاضر نیز پروژه بام نهاوند که توسط شهرداری در حال اجرایی شدن است، پیش از آنکه یه کار عمرانی باشد، یک فعالیت فرهنگی است.

فرماندار نهاوند در پایان در مورد انتقاد برخی از دولت در مورد مسائل اقتصادی جامعه گفت: در حال حاضر تحریم ها علیه کشور شدت یافته است و ترامپ دیوانه نیز هر روز یک دستور جدیدی علیه ایران صادر می کند اما بنا بر فرموده مقام معظم رهبری باید با همدلی و مقاومت این پیچ سخت اقتصادی را سپری کنیم.

دیدگاه شما