تازه های سایت

کد مطلب: 35822
6. تير 1397 - 1:20
امام جمعه نهاوند گفت: در نهاوند مشکلاتی وجود دارد که موجب نارضایتی مردم شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی در جلسه شورای فرهنگ عمومی نهاوند،اظهار داشت: در نهاوند مشکلاتی وجود دارد که موجب نارضایتی مردم شده است بعنوان نمونه الان چندین سال است مالکان مغازه های روبروی ترمینال قدیم سرگردان و آوره هستند و هیچ مدیری هم برای آنها کاری انجام نمی دهند.

مغیثی ضمن انتقاد از گزارش عملکرد یکی از مدیران در جلسه شورای فرهنگ عمومی گفت: این جلسه جای گزارش عملکرد مدیران نیست و باید مطالب مهمتر که معضل جامعه هستند مطرح شود، ما در طول سال باید ۱۲ جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار کنیم، اما چرا سال قبل تمام این جلسات برگزار نشد، در سال جاری این جلسه ماهی یکبار باید برگزار شود.

وی بابیان اینکه وقتی اعضای شورا گزارش خلاف واقع بدهند دلسردی به وجود می‌آید، گفت: شورای فرهنگ عمومی چون ضمانت اجرایی ندارد اعضای شورا اهمیت نمی‌دهند و بی‌ارزش تلقی می‌شود و اگر بناست این جلسه نتیجه‌ای در جامعه داشته باشد باید به جدیت برگزار شود و مصوبات توسط متولی مربوط پیگیری شود.

وی بابیان اینکه بنده در تمامی جلسات گفته‌ام که باید نماز اول وقت مهم شماره شود، تصریح کرد: رهبری فرمودند کالای ایرانی حمایت شود اما برخی در عمل کالای خارجی را حمایت می‌کنند.

حجت الاسلام مغیثی در ادامه با اشاره به در پیش بودن شهادت شهدای هفت‌تیر، گفت: شهید محمدعلی حیدری تنها شهید استان همدان در این حادثه بود که متأسفانه امروز آن‌چنان‌که باید به این بزرگوار پرداخته نشده است.

امام جمعه نهاوند در خصوص مشکلات اقتصادی مردم و جامعه نیز، گفت: امروز سطح زندگی مردم به‌مراتب از سال‌های اول انقلاب بهتر است اما متأسفانه با توجه به نوسانات بازار مشکلاتی در جامعه بروز می‌کند که نیازمند مدیریت ویژه مسئولین است.

دیدگاه شما