تازه های سایت

کد مطلب: 3582
1. آبان 1391 - 9:44

به گزارش سایت گرو به نقل از جام نیوز: محمد رويانيان 2 روز قبل در مصاحبه‌اي باورنکردني با یک خبرگزاری به علي کريمي حمله کرد و صداوسيما را به دليل اسطوره کردن بازيکن نيمکت‌نشين تيم ملي در بازي با کره‌جنوبي مورد انتقاد قرار داد! اما او خيلي زود از موضعش کوتاه آمد و ديروز در مصاحبه‌اي مفصل با 2 خبرگزاري ديگر، خطاب به جادوگر تيمش گفت: «اگر کريمي براي بازگشت به پرسپوليس يک قدم بردارد، ما 10 قدم براي او برخواهيم داشت.»

در اين شرايط همه منتظر واکنش کريمي بودند. قرار بود او بعد از بازي با کره در جلسه‌اي 3 نفره با ژوزه و رويانيان، مشکلاتش را با سرمربي پرتغالي تيم برطرف کند اما مصاحبه او بعد از پيروزي تيم ملي تمام معادلات را به هم زد.
* پشت پرده مصاحبه‌هاي متفاوت سردار در 2 روز
رويانيان در مصاحبه‌اي که قبل از بازي تيم ملي مقابل کره انجام داده بود، به پرسپوليسي‌ها وعده داد منتظر خبرهاي خوشي از ماجراي بازگشت علي کريمي به اين باشگاه باشند. پيش‌بيني سردار اين بود که مي‌تواند در جلسه 3 نفره‌اش با کريمي و مانوئل، مشکلات به وجود آمده را برطرف و کريمي را راضي به عذرخواهي کند اما بعد از مصاحبه نسبتا تند کريمي بعد از بازي با کره، رويانيان بلافاصله جواب او را با ادبياتي تند داد.
با اين حال مشاوران او که از ديدن اين مصاحبه متعجب شده بودند، به مديرعامل پرسپوليس اعلام کردند با زدن اين حرف‌ها، اشتباه بزرگي مرتکب شده و بهتر است تا ماجرا حادتر نشده، هرچه سريع‌تر با کريمي جلسه بگذارد.
پس از اين ماجرا، رويانيان از استيلي خواست با کريمي قرار يک جلسه فوري را بگذارد. تمام نقشه‌هاي او مطابق پيش‌بيني‌اش پيش مي‌رفت اما کريمي در آخرين دقايق در جلسه حاضر نشد و وکيل خود را به ديدار با مديرعامل تيم فرستاد.
رويانيان هم که از اين برخورد ناراحت شده بود، ناچار شد جلسه را برگزار کند. او از وکيل کريمي خواست آماده حضور در جلسه 3 نفره باشد تا کريمي پس از عذرخواهي از مانوئل، به تيم برگردد. وکيل کريمي هم اعلام کرد اين موضوع را با موکلش در ميان خواهد گذاشت اما بعيد است او تن به اين کار بدهد.
چون کريمي خودش را در مشکل به وجود آمده مقصر نمي‌داند و به همين دليل تضميني وجود ندارد که اين درخواست را بپذيرد. با وجود صحبت‌هاي وکيل کريمي، رويانيان همچنان به برگزاري اين جلسه اميدوار است و به همين دليل در مصاحبه‌ بعدي‌اش يک‌بار ديگر اعلام کرد خبرهاي خوبي در راه است.
* جواب منفي جادوگر به درخواست استيلي
حميد استيلي رابطه صميمانه‌اي با کريمي دارد. موضوعي که باعث شده رويانيان از سرمربي سابق پرسپوليس بخواهد شماره 8 تيمش را به هر شکل ممکن راضي به تمکين و عذرخواهي کند. استيلي هم که در زمان حضورش در پرسپوليس بيشتر امور تيم را به کريمي سپرده بود، با او تماس گرفت و ماجرا را با اين بازيکن در ميان گذاشت اما کريمي در پاسخ به او هم روي مواضع قبلي‌اش پافشاري کرد. او به استيلي گفت مشکل از طرف او نبوده و به همين دليل نمي‌خواهد عذرخواهي کند.
با وجود تمام اين اتفاقات، وکيل کريمي درخواست مديرعامل باشگاه را به گوش موکلش مي‌رساند اما پاسخ او از طرف کريمي به رويانيان از همه جالب‌تر است: «علي گفت پايش را در جلسه 3 نفره با ژوزه نمي‌گذارد. البته او از برگزاري چنين جلسه‌اي استقبال مي‌کند اما هرگز راضي به عذرخواهي نيست.»
بعد از تماس وکيل کريمي با رويانيان، استيلي هم شرح مکالمه‌اش با شماره 8 را به مديرعامل پرسپوليس منتقل مي‌کند: «کريمي به خاطر جريانات اخير و کم لطفي‌هايي که به او شده، راضي نيست از مانوئل عذرخواهي کند.»
رويانيان در بخشي از مصاحبه‌ اش گفته بود پولي که پرسپوليس به کريمي داده، کمتر از پيشنهاد يک ميليون دلاري عجمان نيست. اظهارنظري که ناراحتي شديد کريمي را به دنبال داشت. او در واکنش به اين جمله به نزديکانش گفته: «من از بازيکن خارجي تيم‌مان هم کمتر گرفته‌ام. اگر بخواهيم حتي قيمت دلار زماني که با پرسپوليس قرارداد بستم را حساب کنيد هم من بايد حداقل 2 ميليارد از پرسپوليس گرفته باشم. در صورتي که يک سوم اين مبلغ را هم از باشگاه نگرفته‌ام.»

 

دیدگاه شما