تازه های سایت

کد مطلب: 35778
28. ارديبهشت 1397 - 20:03
امام جمعه نهاوند گفت: حمایت از فلسطین از ارکان راهبردی جمهوری اسلامی ایران است و ما هرگز از این رکن اصیل دست برنمی داریم.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه نهاوند اظهار داشت: هر چند عربها خیانت کردند و بعضی حکومت های به ظاهر اسلامی منطقه از اسرائیل حمایت کردند اما ایران بر حسب وظیفه دینی و انسانی خود از فلسطین حمایت می کند هر چند در این راه هم هزینه های پرداخت کند.

مغیثی گفت: آمریکا همزمان دو اقدام خلاف عرف بین المللی و غیر انسانی انجام داد، تا جایی که ظاهرا کشورهای اروپایی هم در برابر این اقدامات آمریکا موضع گرفتند هر چند نمی توان به آنها امیدوار باشیم.

وی افزود: اولین اقدام انتقال سفارت اسرائیل به بیت المقدس بود که سالها شعار آن را می دادند اما عملی نشد تا در زمان این رئیس جمهور دیوانه ی آمریکا انجام شد و دوم خروج آمریکا از برجام بود.

امام جمعه نهاوند هدف آمریکا از خروج بر جام را شکستن مقاومت موجود در منطقه عنوان کرد و افزود: اما سنت خدا این است که مظلومینی که دفاع می کنند پیروز خواهند شد و آمریکای که ظلم می کند نابود خواهد شد.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی بیان داشت: ایران هراسی کار دیگر آمریکا است تا هم اسلحه خود را بفروشد و هم دیگر کشورها را بر علیه ایران تحریک کنند این در شرایطی است که در انتخابات لبنان و عراق جبهه مقاومت رای آورد که نشان می دهد جبهه مقاومت در ذهن مردم کشورهای مختلف جای خود را پیدا کرده است و اراده مردم در عراق، سوریه،یمن و لبنان بر خلاف اراده آمریکا و اسرائیل است.

مغیثی در ادامه تحقق و حمایت از شعار سال را خواستار شد و گفت: باید در دستور کار همه مسئولان و مردم تحقق این شعار در دستور کار باشد.

مغیثی تاکید کرد: مقام معظم رهبری استفاده از کالای ایرانی را سفارش کرده است و اگر کسی کالای را که مشابه ایرانی دارد اما خارجی آن را استفاده می کند به کشورخیانت و با امریکا همراه شده است.

وی اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان نباید درب مسجدی بسته باشد وباید سه وعده نماز به صورت جماعت اقامه شود فعالیت های مساجد در ماه رمضان باید به گونه ای باشد که برای طول سال هم بتواند برنامه های فرهنگی و مذهبی را پشتیبانی کند.

امام جمعه نهاوند نظارت مسئولان بر بازار خصوصا در ماه رمضان که مردم گلایه دارند را خواستار شد و گفت: یک کالای مورد نیاز مردم قیمت ثابت و یکسانی در بازار ندارد که اداره صنعت و معدت و تجارات و اصناف باید در این زمینه کنترل و نظارت بیشتری کنند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در پایان ضمن قدردانی از شهرداری گیان گفت: در مراسم تودیع و معارفه فرماندار مطلبی را به ما رساندن که شهرداری گیان ۴و نیم میلیارد تومان بدهی دارد اما آقایان آمدند توضیح دادند که بدهی ۴ و نیم میلیارد تومان نیست و ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است  و بعد هم تمام خیابان های شهر گیان آسفالت شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما