تازه های سایت

کد مطلب: 35765
24. ارديبهشت 1397 - 0:18
امام جمعه نهاوند با انتقاد از جابه‌جایی زودهنگام مدیران در نهاوند گفت: چرا مخازن شرکت نفت جهان‌آباد که میلیارد‌ها تومان از پول بیت‌المال برای آن هزینه شده است و سرمایه ملی است بی استفاده به حال خود رها شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی‌نیا در شورای اداری شهرستان نهاوند که با حضور استاندار همدان در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند برگزار شد، اظهار داشت: چرا شهردار سابق گیان چهار میلیارد و نیم بدهی روی دست شهرداری گیان گذاشته و رفته است و سال‌هاست که شهرداری گیان در ورودی سراب گیان از مردم عوارض دریافت می‌کند و معلوم نیست که این درآمدها در کجاها هزینه می‌شود و باید این مهم بررسی شود.

وی تصریح کرد: من 35 سال است که در نهاوند خدمت می‌کنم و به اصل وحدت، ولایت و کار شدیدا معتقدم لذا بعضی از مسائل را که می‌شنوم حتی انتقاد از مسئولان و دولتمرادن را که می‌شنوم بسیار ناراحت می‌شوم.

مغیثی‌نیا افزود: مردم نهاوند مطالبات به‌حقی دارند که من باید این مطالبات را مطرح کنم و البته نمی‌خواهم با طرح این مطالبات متولی و یا مسئولی را زیر سوال ببرم.

از سال 61 هر نماینده‌ای آمده، قول رسیدگی به وضعیت جاده حادثه‌خیز آورزمان را داده است

وی عنوان کرد: من از سال 61 که آمدم و در نهاوند مشغول به خدمت شدم هر نماینده‌ای که در نهاوند آمده یکی از شعارهای تبلیغاتی‌اش ساماندهی جاده حادثه‌خیز نهاوند_ آورزمان بوده و تاکنون به این جاده که تردد زیادی هم دارد آنطور که باید رسیدگی نشده است.

امام ‌جمعه نهاوند بیان کرد: زیرگذر شعبان هم که بیش از یک سال است که نیمه کاره رها شده است و وضعیت آسفالت خیابان‌های شهر نهاوند نیز اصلا مناسب نیست.

مخازن شرکت نفت جهان‌آباد با میلیاردها تومان هزینه به‌حال خود رها شده است

مغیثی‌نیا اظهار داشت: چرا مخازن شرکت نفت جهان‌آباد که میلیارد‌ها تومان از پول بیت‌المال برای آن هزینه شده است و سرمایه ملی است همانطور بی استفاده به حال خود رها شده است.

راه‌اندازی راه‌آهن هیچ نفعی به حال مردم نهاوند نداشته است

مغیثی‌نیا با اشاره به ایستگاه راه‌آهن نهاوند، گفت: قطار ملایر_ نهاوند راه‌اندازی شده ولی ایستگاه فیروزان تعطیل است و هیچ خدماتی به مردم نهاوند نمی‌دهد و عملا راه‌اندازی این قطار هیچ نفعی به حال مردم شهرستان نداشته است.

وی اظهار داشت: با وجود این‌که 17 میلیارد تومان اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری برای شهرستان در نظر گرفته شده است چرا با وجود معضل بیکاری در نهاوند فقط تاکنون سه میلیارد تومان از این اعتبار جذب شده است، گیر و مشکل کار کجاست، زیرا مردم شهرستان واقعا به این تسهیلات نیاز دارند.

امام جمعه نهاوند تصریح کرد: قرارگاه سازندگی سپاه تعهد کرده بود برای سازندگی در سه منطقه محروم استان که بخش خزل هم یکی از این سه منطقه محروم است هر قدر که  خود شهرستان‌ها در این مناطق هزینه کنند سپاه هم همان قدر اعتبار بیاورد که دو منطقه دیگر در استان هر کدام دو میلیارد تومان اعتبار گذاشتند و نهاوند فقط 300 میلیون تومان اعتبار گذاشته است و این نشان می‌دهد که ما در شهرستان خیلی پای کار نیستیم.

مردم نهاوند از جابه جایی سریع مدیران گله مند هستند

مغیثی‌نیا با اشاره به جابه‌جایی مدیران در نهاوند، افزود: چرا جابه‌جایی مدیران در شهرستان اینقدر سریع اتفاق می‌افتد و مردم نهاوند از این شیوه گله‌مند هستند.

وی عنوان کرد: مدت‌هاست که در نهاوند شهردار نداشته‌ایم و حالا که شهردار نهاوند آمده است از شورای شهر انتظار داریم که با شهردار همکاری کنند و امیدورایم که فرماندار جدید نهاوند نیز پیگیر ادامه کارها باشند تا بتوانیم گزارش عملکرد خوب به مردم شهرستان ارائه  دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما