تازه های سایت

کد مطلب: 35749
18. ارديبهشت 1397 - 1:21
سرپرست فرمانداری نهاوند بابیان اینکه ۳۰۰ پرونده بلاتکلیف در حوزه اشتغال‌زایی در نهاوند وجود دارد، گفت: ادارات متولی دو هفته برای تعیین تکلیف پرونده‌ها فرصت دارند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در کارگروه اشتغال‌ شهرستان نهاوند بابیان اینکه جلسات باید کاربردی باشند و تنها با ارائه آمار و ارقام کار پیش نمی‌رود، گفت: متأسفانه در حال حاضر در سه اداره جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و میراث فرهنگی حدود ۳۰۰ طرح بلاتکلیف وجود دارد که درگیر و دار مراحل اداری و یا عدم پیگیری مانده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه امروز برای رسیدن به نتیجه ثمربخش این جلسه با حضور بانک‌ها و کارآفرینان برگزار شده است، افزود: بخشداران، شوراها و دهیاران و همچنین ادارات متولی باید در انجام امورات و به نتیجه رساندن پرونده‌ها پیشرو باشند.

وی با اشاره به بلاتکلیف ماندن ۱۲۲ طرح جهاد کشاورزی نهاوند عنوان کرد: ۱۲۲ خانوار چشم‌انتظار تعیین تکلیف این پرونده‌ها هستند و ادارات در خصوص به نتیجه رساندن این پرونده‌ها حداکثر دو هفته مهلت‌دارند تا نتیجه را به این کارگروه ارجاع دهند.

وی با اشاره به اینکه همه سلایق سیاسی برای ما قابل‌احترام هستند، ادامه داد: مسئولین شهرستان باید در چارچوب قانون برای خدمت به مردم تلاش کنند.

ناصری در ادامه خطاب به اعضای اصلی کارگروه اشتغال، گفت: آقایان شمارا به خدا این نمی‌شود نمی‌شود ها را کنار بگذارید مگر نهاوند خارج از قواره کشور است، همین نمی‌شود ها مقام اول بیکاری را رقم زده و لکه ننگ بر شهرستان گذاشته است.

وی با بیان اینکه مدیرکل کار استان پای‌کار است، افزود: هرکجا گیری در کار وجود دارد به من بگویید و اگر بتوانم رفع می‌کنم و اگر نشود از ظرفیت استاندار استفاده خواهم کرد.

سرپرست فرمانداری نهاوند ادامه داد: چیزی به‌عنوان مشکل در انجام امور نباید وجود داشته باشد و باید پیگیری و روحیه به نتیجه رساندن داشته باشیم و اگر مشکلی وجود دارد به خاطر بی‌صاحب ماندن پرونده‌ها در استان همدان است.

وی با اشاره به اینکه مشکل بیکاری نهاوند بر گردن همه مسئولین است، عنوان کرد: درد ما در شهرستان به دلیل عدم ارتباط دستگاه‌ها با یکدیگر  است.

ناصری بابیان اینکه روند کند کار در بحث اشتغال به‌اندازه‌ای است که در استان موردایراد قرارگرفته‌ایم، افزود: بانک‌ها در زمینه تسهیلات با سرمایه‌گذاران و کارآفرینان همکاری داشته باشند.

دیدگاه شما