تازه های سایت

کد مطلب: 35695
30. فروردين 1397 - 1:28
رئیس شورای شهر فیروزان گفت: مردم گلایه دارند که چرا با گذشت یک سال از افتتاح راه آهن فیروزان اسمی از آن در اینترنت و فضای مجازی نیست.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مومنعلی خزایی رئیس شورای شهر فیروزان اظهار داشت: جای سوال برای مردم است که چرا با گذشت بیش از یکسال از افتتاح ایستگاه راه آهن فیروزان هنوز اسمی از آن در اینترنت و فضای مجازی نیست و اصلا از آن استفاده نمی‌شود و این همیشه مورد گلایه مردم بوده است.

وی گفت:اوضاع اعتباری و اقتصادی شهرداری‌ها مساعد نیست و باید فکری به حال شهرداری‌های شهر‌های کوچک کرد.

خزایی افزود: برای مسولین ما خوب نیست که مسکن مهر فیروزان راکد بماند.

زیرا مردم در این مورد مراجعات بسیار دارند تا کار این مسکن‌ها تعیین تعیین تکلیف شود.

خزایی رئیس شورای شهر فیروزان که در آئین تکریم و معارفه شهرداران قدیم و جدید این شهر سخن می‌گفت: خاطر نشان کرد: با گذشت ۵۰ سال از مرکزیت بخش و ۲۲ سال از شهر شدن فیروزان آنچنان که باید پیش نرفته است مردم خواستار تبدیل آن به شهرستان هستند.

مهندس عراقی معاون عمرانی استاندار همدان در این مراسم اظهار داشت: شهرداری فیروزان باید با کار‌های ابتکاری به دنبال درآمد پایدار برای ارائه خدمات بیشتر به همشهریان باشد.

وی گفت: نماینده مردم نباید به دنبال کار‌های کوچک باشد بلکه وظیفه او قانون گذاری است البته در همه کشور اینجوری است.

معاون عمرانی استاندار افزود: تمامی مشکلات گفته شده را به جد پیگیری می‌کنیم مخصوصا راه آهن فیروزان و مسکن مهر را که عمده مشکلات مطرح شده در این جلسه بود.

در این مراسم محمد شیراوند به عنوان شهردار جدید این شهر معرفی شد و از زحمات سید رضا موسوی شهردار قبلی فیروزان قدردانی شد.

انتهایی پیام/

دیدگاه شما