تازه های سایت

کد مطلب: 35655
17. فروردين 1397 - 16:21
امام جمعه نهاوند گفت: متاسفانه شعار اقتصاد مقاومتی در سال گذشته به خوبی عملیاتی نشد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه های عبادی، سیاسی نماز جمعه نهاوند اظهار داشت: شعار اقتصاد مقاومتی در سال گذشته به خوبی عملیاتی نشد به همین علت برخی مشکلات اقتصادی مردم حل نشد لذا باید رویکرد اقتصاد مقاومتی ادامه داشته باشد.

مغیثی گفت: مخاطب شعار سال مقام معظم رهبری مردم و مسئولان هستند و همه باید به وظیفه خود عمل کنند تا حمایت و مصرف از کالای ایرانی در کشور به یک فرهنگ تبدیل شود.

وی افزود: ما اگر سعی کنیم کالای خارجی مصرف نکنیم و به کالای ایرانی اهمیت دهیم موجب رونق اقتصاد و اشتغال داخلی کشور می شود.

امام جمعه نهاوند ادامه داد: مقام معظم رهبری روی دو مطلب تاکید بسیاری می کنند، اول اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی و دوم نسل جوان کشور که دشمن قصد دارد این نسل را از انقلاب جدا کند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی بیان داشت: ۴۰ سال از عمر انقلاب می گذرد و در این ۴۰ سال انقلاب با خطرات و تهدیدهای زیادی روبرو شد اما به لطف و برکت خداوند این تهدیدها نقش برآب شدند و زیر ساخت های توسعه و پیشرفت کشور ایجاد شده است.

مغیثی با اشاره به جنایات و نقشه های آمریکا و متحدانش برای نابودی کشورهای مسلمان منطقه گفت: آمریکا و متحدانش برای پول جنگ راه اندازی می کنند و جنایت می کنند  و آل سعود و آل خلیفه هم  برای آمریکا همه کار می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما