تازه های سایت

کد مطلب: 35591
13. فروردين 1397 - 1:30
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نهاوند گفت: ششمین جشنواره نوروزگاهی شهرستان نهاوند در سراب کنگاور کهنه بخش خزل نهاوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محسن جانجان در مراسم اختتامیه جشنواره نوروزگاهی شهرستان نهاوند در سراب کنگاور کهنه اظهار داشت: هدف ما اجرای چهار جشنواره  نوروزگاهی برای فروردین امسال  بود که با استقبال اهالی روستاهای شهرستان نهاوند این جشنواره ها به شش نوروزگاه افزایش یافت.

جانجان گفت: این نوروزگاه ها که با برنامه های مختلف هنری ،فرهنگی و آئین های محلی همراه بود بر مبنای معرفی روستاهای هدف گردشگری، و جاذبه های دیدنی شهرستان به همراه نمایش آئین و سنت های روستاهابرگزار شد.

وی افزود: جشنواره نوروزگاهی فرصتی بود برای  نزدیک شدن مسئولان با مردم به منظور تقویت تعامل و جلب اعتماد مردم برای خدمت رسانی مطلوب تر بود.

 رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نهاوند بیان داشت: جشن نوروزگاه که در۶ نقطه شهرستان نهاوند پیش بینی و برای نخستین بار در این شهرستان باهدف آشنایی و معرفی هرچه بیشتر آیین های نوروزی و جاذبه های گردشگری به مردم و بویژه مسافران و گردشگران برگزار شد.

محسن جانجان گفت: برگزاری این رویداد فرهنگی فرصتی مغتنم برای شناساندن هرچه بهتر آیین های نوروزی است که از گذشته تاکنون در میان مردم مرسوم بوده و از اهمیت خاصی برخوردار است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما