تازه های سایت

کد مطلب: 35590
13. فروردين 1397 - 1:27
رییس جمعیت هلال احمر نهاوند از واژگونی یک دستگاه بیل مکانیکی در عملیات لایروبی نهر روستای امیر آباد شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمد تقی شهبازی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند اظهار داشت:  یک دستگاه بیل مکانیکی که برای لایروبی نهر زمین های کشاورزی روستای امیر آباد نهاوند رفته بود در هنگام کار به دلیل سست بودن خاک منطقه در داخل این نهر پر از آب واژگون شد که با تلاش چند ساعته  از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

وی گفت: پس از دریافت خبر سقوط وواژگونی خودرو بیل مکانیکی در نهر امیر آباد  نیروهای اورژانس آتش نشانی پلیس راه؛نیروی انتظامی؛هلال احمر.اداره راه وحمل ونقل جادهای و واحدهای جرثقیل؛لودر؛امداد خودرو بخش خصوصی و اهالی روستاهای بابا رستم و امیر آباد  وارد عمل شده و پس از دو ساعت تلاش  بی وقفه راننده  آن رانجات دادند.

شهبازی افزود: آنچه در این عملیات امداد و نجات مشهود بود سرعت عمل دستگاه های خدمات رسان بود زیر نهر پر از آب روستا و واژگونی این بیل مکانیکی چند تنی می طلبید از دستگاه جرثقیل سنگین وزن استفاده شود اما نباید کمک اهالی دو روستای امیر آباد و بابا رستم را نادیده گرفت که همه این تلاشها منجر به نجات جان راننده آن شد.

 

http://garoo.ir/sites/default/files/fullimages/1397/01/13/photo_2018-04-01_15-23-16.jpg

انتهای پیام/

دیدگاه شما