تازه های سایت

کد مطلب: 35575
12. فروردين 1397 - 2:33
فرماندار نهاوند گفت: بازسازی راه دسترسی و توسعه فضای سبز سراب گنبد کبود نهاوند در سال جاری انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند در جشنواره نوروزگاهی در سراب روستای گنبد کبود نهاوند دستور بازسازی  راه دسترسی و اجرای طرح توسعه فضای سبز آن را اعلام کرد.

حمیدوند از اختصاص ۶۰۰ میلیون تومان برای شروع مرحله اول اجرای این طرح خبر داد و گفت: این مبلغ از محل اعتبارات عمرانی شهرستان نهاوند هزینه می شود.

وی نهاوند را شهر سراب های غرب کشور نامید و گفت: آب بزرگترین نعمتی است که خداوند به صورت سراب های متعدد و چشمه های بیشمار به نهاوند ارزانی داشته و مردم و مسئولان باید از این سرمایه عظیم و حیاتی به خوبی استفاده کنند.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه سال قبل کار اجرایی ساماندهی و بازسازی سراب های گاماسیاب، گیان و فارسبان نهاوند آغاز شد، گفت: در این طرح تمام امکانات و نیازهای مردم، مسافران و گردشگران شامل نمازخانه، هتل، سیستم روشنایی، رستوران، شهر بازی، پاسگاه نیروی انتظامی و سرویس های بهداشتی پیش بینی شده است.

وی افزود: امسال با الگوبرداری از طرح دو سراب گیان و فارسبان ساماندهی و بازسازی سراب گنبد کبود آغاز می شود و با اجرای این طرح، این منطقه به قطب گردشگری و تفریحی تبدیل میشود.

وی جوانان جویای کار این منطقه دعوت کرد تا از طرح بزرگ دولت در سال جاری در واگذاری مراتع و زمین های دولتی برای استفاده کشاورزی و طرح های اشتغال زا استفاده کنند تا با بهره گیری از نیروی جوان و شیوه های جدید علمی در کشاورزی چهره کشاورزی نهاوند متحول شود.

حمیدوند با بیان اینکه امروز آب سرمایه عظیم و مهمی است که در توسعه و اقتصاد خودکفا کشور نقش مهم و انکارناپذیری دارد، افزود: باید استفاده از این منابع آبی با علم روز صورت گیرد تا از هدر رفتن آب جلوگیری شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما