تازه های سایت

کد مطلب: 35520
4. فروردين 1397 - 1:17
رئیس بنیاد ایران‌شناسی دفتر منطقه‌ای زاگرس گفت: امسال نوروزگاه نهاوند در چهار منطقه گردشگری ملوسان، گیان، فارسبان و گاماسیاب برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمدرضا عطایی با تبریک فرا رسیدن سال نو اظهار داشت: نوروز یکی از مهمترین جشن‌های ملی ایرانیان است که ریشه در تاریخ و فرهنگ این سرزمین دارد و با توجه به موقعیت آب و هوایی منطقه زاگرس میانی به نظر می‌رسد بیشتر از سایر نقاط ایران به این خطه تعلق داشته باشد.

رئیس بنیاد ایران‌شناسی دفتر منطقه‌ای زاگرس گفت: امسال نوروزگاه نهاوند در چهار منطقه گردشگری ملوسان، گیان، فارسبان و گاماسیاب به همراه جشنواره‌های نوروزی شامل نمایشگاه سوغات و صنایع‌دستی، نمایشگاه مردم‌شناسی، بازی‌های بومی، غذاهای محلی و موسیقی برگزار می‌شود.

وی افزود: تجربه نوروزگاه 97 در سراب گیان و با توجه به انتخاب استان همدان به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی در سال 2018، نوروزگاه امسال نهاوند با همکاری بخشداری‌های مرکزی، گیان و خزل، شوراهای اسلامی، دهیاری‌ها، اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نهاوند، ستاد خدمات سفر و بنیاد ایران‌شناسی دفتر منطقه‌ای زاگرس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما