تازه های سایت

کد مطلب: 35514
3. فروردين 1397 - 1:10
مهدی کیانی کاپیتان تیم تراکتورسازی تبریز در جام نوروزی روستای ملوسان شهرستان نهاوند شرکت می کند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند فرماندار نهاوند اظهار داشت: روستای ملوسان  شهرستان نهاوند با طبیعت زیبا و سراب های پر آبش به همراه منطقه شکار ممنوع یکی از چند جاذبه گردشگری برای مسافران نوروزی است.

وی گفت: مهدی کیانی کاپیتان  تیم تراکتورسازی تبریز که اصالتا اهل روستای ملوسان  نهاوند است برای شرکت در جام فوتبال نوروزی و جشن نوروزگان به دیار خودش سفر کرد.

حمید وند گفت: در ۶فروردین ماه امسال جشن نوروزگان در این روستای زیبا برگزار می شود و جوانان فوتبالیست این روستا و روستاهای اطراف در کنار این جشن اقدام به برگزاری مسابقات فوتبال جام نوروزی می کنند.

حمیدوند افزود: مهدی کیانی کاپیتان با اخلاق تیم تراکتورسازی تبریز که اصالتا اهل روستای ملوسان  می باشد برای تشویق جوانان به ورزش و گرم کردن تنور مسابقات در کنار برگزار کنندگان این جام نوروزی است به طوری که درآمده و هموار کردن زمین فوتبال به اهالی روستا کمک کرد.

وی گفت:‍ مهدی کیانی فوتبالیست خوب نهاوندی هروقت فرصتی پیش می آید با همسر و فرزندانش به دیدار خانواده و پدر و مادرش در روستاهای زیبای ملوسان می آید.

فرماندار نهاوند اظهار داشت:اهالی روستای ملوسان  هر ساله روز عید در مرکز روستا جمع و عید را به بزرگان و اهالی روستا تبریک و شاد باش می گویند و برای داشتن سالی پر برکت و شاد برای هم آرزوی خیر می کنند.

وی افزود: سراب ملوسان در ۱۷ کیلومتری شمال شهرستان نهاوند ونزدیک روستای ملوسان  واقع شده است.

وی بیان کرد: منطقه ملوسان دارای چشمه های جوشان میباشد، که از دل کوه بیرون آمده و آب مورد نیاز کشاورزان را فراهم میسازد همچنین غارهای دوقلوی و دشت پهناور آن که به کوههای سراب ختم می شود از جاذبه های طبیعی و بکر منطقه به شمار می آید.

حمیدوند افزود: البته ازلاله های واژگون نباید گذشت چراکه در اوایل اردیبهشت چهره ی بسیار زیبایی به کوه می بخشند. زمینهای اطراف این سراب، سرسبز و خرم و بیشتر روستاهای اطراف آن کوهستانی است و به همین علت از قدیم، بهترین منطقه پرورش بز کوهی و انواع شکارهای مختلف بوده است.

 

http://garoo.ir/sites/default/files/fullimages/1397/01/03/photo_2018-03-21_19-55-26.jpg

انتهای پیام/

دیدگاه شما