تازه های سایت

کد مطلب: 35512
3. فروردين 1397 - 1:02
رئیس اداره ورزش و جوانان گفت: 3 هزار فوتبالیست در جام نوروزی نهاوند با هم رقابت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محرم روزبه با اعلام این خبر گفت: در مسابقات فوتبال جام نوروزی روستاها و بخش‌های تابع نهاوند یادواره شهدای ورزشکار و فوتبالیست بیش از 3 هزار فوتبالیست با هم رقابت می کنند.
وی در مورد نحوه برگزاری این مسابقات اظهار داشت: امسال در سی و نهمین سال برگزاری مسابقه های فوتبال جام نوروزی گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فوتبالیست و ورزشکار نهاوندی که در 4 بخش و بیش از 30 روستای نهاوند در جریان است نزدیک به240 تیم حضور دارند.

روزبه گفت: این مسابقات از 27 اسفندماه تا پایان فروردین‌ماه در نقاط مختلف روستایی و 4 بخش شهرستان نهاوند که در هر روستا مرکز با شرکت 10 تا 24 تیم وبایاد شهدا ورزشکار و فوتبالیست برگزار می‌شود.

این مسئول  افزود: به‌جز تیم‌های روستایی نهاوند تیم‌های فوتبالی نیز از شهرستان‌های استان لرستان و کرمانشاه که هم‌مرز با نهاوند می‌باشند در این مسابقه‌ها شرکت می‌کنند که تنور رقابت‌ها را گرم می‌کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند بیان کرد: برگزارکنندگان هر منطقه از نهاوند با کمک هیئت ورزش روستایی و بومی محلی، شوراهای روستایی، دهیاران و اداره ورزش و جوانان بیش از 3 دهه است که همزمان با فرارسیدن جشن نوروزی و با یاد شهدا این مسابقات را به شکل بسیار خوبی برگزار می‌کنند.

وی اظهار داشت: حضور جوانان، تماشاگران و تیم‌های از دو استان کرمانشاه و لرستان باعث ایجاد شورونشاط در بین جوانان و مردم روستایی می‌شود و در ایام سال جدید محیط ورزشی بسیار دوستانه‌ای را در نهاوند ایجاد می‌کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: امسال در 10 منطقه روستایی شهرستان نهاوند مسابقات فوتبال جام نوروزی از آخرین روزهای اسفندماه شروع ‌شده و هم‌اکنون نیز در جریان است با استقبال گسترده مردم در حال برگزاری می باشند. 

روزبه گفت: امسال 240 تیم در مسابقات فوتبال جام نوروزی نهاوند با بیش از 3000 فوتبالیست و سرپرست و داور با یکدیگر رقابت می‌کنند و در پایان رقابت‌ها جوایزی از طرف برگزارکنندگان به تیم‌های برتر اهدا می‌شود.

وی بیان کرد: در حال حاضربیش از 50 شهید ورزشکار و فوتبالیست در نهاوند شناسایی‌شده‌اند و با توجه به اینکه رقابت‌ها فوتبال جام نوروزی به یاد شهدای ورزشکار نهاوند برگزار می‌شود تعدادی از تیم‌ها نام شهدای ورزشکار و فوتبالیست را برای تیم خود انتخاب می‌کنند.
انتهای پیام/

دیدگاه شما