تازه های سایت

کد مطلب: 35505
2. فروردين 1397 - 2:10
همزمان با آغاز سال نو مراسم استقبال از مسافران نوروزی درمحل میدان سیدالشهدا نهاوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراسم استقبال از مسافران نوروزی در اولین لحظات سال جدید درمحل میدان سیدالشهدا نهاوند با حضور مسئولان برگزار شد.

فرماندار نهاوند در این مراسم اظهار داشت: شهر نهاوند در بزرگراه کربلا قرار گرفته است و مسافران زیادی جهت زیارت عتبات عالیات از نهاوند عبور می کنند.

کریم حمیدوند عنوان کرد: با توجه به اینکه نهاوند نگین انگشتری غرب کشور است و دارای ظرفیت های زیادی در حوزه گردشگری است مناسب سازی شهر نهاوند برای پذیرایی مسافران نوروزی انجام شده است.

وی گفت: عمده برنامه‌ها و اقدامات شهرداری نهاوند در ایام نوروز در قالب بخش‌های خدمات شهری، فضای سبز، عمرانی، زیباسازی و فرهنگی به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه می‌شود.

فرماندار نهاوند با تاکید بر تنظیف، زیبایی و آماده‌سازی شهری در آستانه سال نو، افزود: شستشوی جداول، معابر و میادین، لکه گیری و ترمیم ترانشه های سطح شهر و یا روکش آسفالت معابر، استقرار اکیپ ویژه نظافت و رفت و روب، جمع آوری نخاله های ساختمانی در مبادی ورودی و سطح شهر، استقرار اورژانس خدمات شهری در ایام نوروز، پاکسازی دیوار نوشته ها، رنگ آمیزی جداول معابر و میادین، شستشو و نصب مخازن زباله ویژه در مقابل محل های اسکان و ورودی شهر، اصلاح و نصب تابلوهای معابر شهری از مهم‌ترین فعالیت های ستاد تسهیلات نوروزی نهاوند است.

در این مراسم فرماندار نهاوند از مسافران و مهمانانی که به شهر نهاوند سفر کرده اند با اهدا بسته های حامل سوغات های نهاوند و تراکت های فرهنگی و تاریخی استقبال کرد.

 

http://garoo.ir/sites/default/files/fullimages/1397/01/02/photo_2018-03-21_13-43-02.jpg

انتهای پیام/

دیدگاه شما